برگزاری دوره توانمندی سازی فعالین اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)

دوره توانمندی سازی ،فعالین اجتماعی ،فرماندهان ،پایگاه های بسیج در محل معاونت اجتماعی سپاه ثارالله برگزار شد. به گزارش فت فتواز کرمان،شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در کلاس های آشنایی با مسائل سیاسی روز،آشنایی با فضای مجازی و مبارزه با فساد اداری شرکت کرده اند. هدف از برگزاری این دوره را تقویت بنیه های […]

دوره توانمندی سازی ،فعالین اجتماعی ،فرماندهان ،پایگاه های بسیج در محل معاونت اجتماعی سپاه ثارالله برگزار شد.

به گزارش فت فتواز کرمان،شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در کلاس های آشنایی با مسائل سیاسی روز،آشنایی با فضای مجازی و مبارزه با فساد اداری شرکت کرده اند.

هدف از برگزاری این دوره را تقویت بنیه های اعتقادی، اخلاقی، وبصیرتی،فرماندهان ، توجیه برنامه سازمان و برطرف شدن ابهامات موجود در اجرای برنامه ای سال عنوان کرد.میرحسینی افزود:معاونت اجتماعی و بسیج و کارمندان تسهیل گر کاهش بوروکراسی اداری در تحت شعار سال یعنی جهش تولید است که در همین راستا یکی از ماموریت های مهم سازمان کار آمد سازی نظام اداری به منظور افزایش رضایت مندی مردم با استفاده از مجموعه کارمندان بسیجی مومن انقلابی وپای کار است.

وی اضافه کرد:انواع گزارش ،توصیفی،تحلیلی ،تجویزی،نقادانه،می باشند.که بدون گزارش دهی فعالیت های هیچ سازمانی سرانجام نمی یابد.گزارش قسمت های مختلف سازمان چون جویباری هستند که بهم می پیوندندو سرانجام به رود پر آب تبدیل می گردند.




برگزاری دوره توانمندی سازی فعالین اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)

منبع: خــبرگزاری بســیج
? برگزاری دوره توانمندی سازی فعالین اجتماعی سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)