برگزاری جمع‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه، امروز ۱۰ فروردین‌ماه جلسه هماهنگی اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولین این اداره برگزار شد. حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه، امروز ۱۰ فروردین‌ماه جلسه هماهنگی اجرای طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولین این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این جلسه به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: اعزام مبلغ ویژه ایام ماه مبارک رمضان و اعزام مبلغ ویژه لیالی قدر و شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، برگزاری سنت افطاری و بسته‌های غذایی و اعزام مفسر قرآن کریم از تهران و حضور آنان در شهرستان‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمان افزود: برگزاری جلسات جمع‌خوانی قرآن کریم و برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در بقاع متبرکه از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در راستای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان در کرمان اجرا می‌شوند.

وی بر اجرای هدفمند برنامه‌های طرح ضیافت الهی تاکید کرد و گفت: باید در برخی از برنامه‌ها نظیر جمع‌خوانی قرآن به صورت جدی ورود کنیم به گونه‌ای که در همه بقاع متبرکه یک نوبت و در بقاع شاخص حتی دو نوبت جمعی‌خوانی قرآن صورت گیرد.

حجت‌الاسلام جلالی بر برگزاری مراسم ویژه وفات حضرت خدیجه(س) تاکید کرد و از ادارت اوقاف و امور خیریه ناحیه ۱ و ۲ خواست تا در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام




برگزاری جمع‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برگزاری جمع‌خوانی قرآن در بقاع متبرکه کرمان