برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در مصلی نمازجمعه کیانشهر کوهبنان

اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور تمامی هیئت های مذهبی و عموم مردم ولایتمدار بخش طغرالجرد در محل مسجد و مصلای نماز جمعه کیانشهر برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ اجتماع بزرگ فاطمیون با همکاری هیئت های مذهبی و با حضور عموم مردم ساعت ١٠ صبح در محل مسجد جامع کیانشهر با ایراد سخنرانی امام جمعه […]

اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور تمامی هیئت های مذهبی و عموم مردم ولایتمدار بخش طغرالجرد در محل مسجد و مصلای نماز جمعه کیانشهر برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ اجتماع بزرگ فاطمیون با همکاری هیئت های مذهبی و با حضور عموم مردم ساعت ١٠ صبح در محل مسجد جامع کیانشهر با ایراد سخنرانی امام جمعه بخش طغرالجرد آغاز و با اقامه نماز ظهر و عصر همراه بود بعد از اقامه نماز کربلا یی مرتضی یزدانی مداح اهل بیت علیهم السلام به مداحی و سینه زنی پرداختند.

 در این مراسم حجت الاسلام نجم الدینی ضمن بیان فضایل حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: تمامی زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها برای ما الگوست، و پیامبر اکرم صلی الله در وصف ایشان فرمودند” زهرا اگر مرد بود حتما پیامبر می شد”.

امام جمعه کیانشهر بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) آنقدر علاقه شدیدی به حضرت زهرا سلام الله داشتند که هر زمان دختر به خانه پدر می آمد به استقبال ایشان می رفت و بهترین مکان می نشاند.

حجت الاسلام نجم الدینی خاطر نشان کرد: تمام زندگی حضرت زهرا سلام الله برای ما الگوست الان در تربیت فرزند هیچ بهانه ای نمی توانیم داشته باشیم می توانیم در این راه از ایشان الگوبرداری کنیم فرزندانی مانند امام حسین و حضرت زینب سلام الله تربیت کردند.

انتهای پیام/پ




برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در مصلی نمازجمعه کیانشهر کوهبنان

منبع:آرمـان
? برگزاری اجتماع بزرگ فاطمیون در مصلی نمازجمعه کیانشهر کوهبنان