برپایی ۲ بازارچه صنایع‌دستی در شهرستان فهرج

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج از برپایی دو بازارچه صنایع‌دستی در محورهای فهرج- زاهدان و فهرج -چابهار خبر داد. حمید وحیدزاده امروز هفتم فروردین ماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دو بازارچه‌ با ۲۴ غرفه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان فهرج را به معرض نمایش و فروش گذاشته است. مدیر […]

فت فتو/کرمان مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج از برپایی دو بازارچه صنایع‌دستی در محورهای فهرج- زاهدان و فهرج -چابهار خبر داد.

حمید وحیدزاده امروز هفتم فروردین ماه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این دو بازارچه‌ با ۲۴ غرفه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان فهرج را به معرض نمایش و فروش گذاشته است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فهرج با اشاره به برگزاری نوروزگاه در محل ستادهای خدمات سفر افزود: در این ویژه برنامه، موسیقی محلی و مراسم آیینی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: در تپه‌های شنی فهرج نیز علاوه بر مسابقه شترسواری و آفرود، مراسم آیینی حنابندان و همچنین برپایی سیاه چادرهای عشایری را برای فروش محصولات طبیعی داریم.

وحیدزاده خاطرنشان کرد: امسال ستادهای خدمات سفر در بناهای تاریخی این شهرستان برپا شده که مسافران نوروزی علاوه بر دریافت خدمات راهنمایی و بسته‌های تبلیغاتی از بناهای تاریخی مذکور هم دیدن می‌کنند.

انتهای پیام




برپایی ۲ بازارچه صنایع‌دستی در شهرستان فهرج

منبع: ایـسنا
? برپایی ۲ بازارچه صنایع‌دستی در شهرستان فهرج