برنامه صبح‌‌ونشاط شبکه سه سیما میزبان مردم ارزوئیه خواهد بود

فرماندار ارزوئیه گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط در شهرستان ارزوئیه از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برگزار و از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش خواهد. شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به ریاست فرماندار و با حضور […]

فرماندار ارزوئیه گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط در شهرستان ارزوئیه از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ برگزار و از شبکه سه سیما به صورت زنده پخش خواهد. شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به ریاست فرماندار و با حضور مدیران ادارات شهرستان در سالن جلسات فرمانداری ارزوئیه برگزار شد.

رضا اسماعیلی‌کاخ گفت: در راستای حرکت به سوی شهری شاداب با توسعه ورزش همگانی همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط در شهرستان ارزوئیه برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ارزوئیه افزود: مردم باید به ورزش کردن ترغیب شوند و قبل از ورزش قهرمانی بحث توسعه ورزش همگانی در اولویت قرار گیرد، و کلیه دستگاه‌های مختلف شهرستان جهت برگزاری باشکوه این همایش از ظرفیت‌های خود برای ایجاد شور و نشاط در جامعه استفاده کنند.

شایان ذکر است: این همایش ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ از چهارراه سرداران شهید ارزوئیه برگزار و از شبکه سه سیما و شبکه استانی کرمان به طور مستقیم پخش خواهد شد.

انتهای‌خبر/ جواد بختیاری‌زاده




برنامه صبح‌‌ونشاط شبکه سه سیما میزبان مردم ارزوئیه خواهد بود

منبع:آرمـان
? برنامه صبح‌‌ونشاط شبکه سه سیما میزبان مردم ارزوئیه خواهد بود