برنامه ریزی جهت امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل در منطقه فیض آباد راور

برنامه ریزی جهت امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل در منطقه فیض آباد راور با حضور فرمانده ناحیه مقاومت راور صورت گرفت. به گزارش “فت فتو“؛ پس از بازدید فرماندار، بخشدار، مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانده ناحیه مقاومت راور از روستاهای سیل زده، جلسه فوق العاده ستاد بحران در فیض آباد تشکیل و جهت ادامه […]

برنامه ریزی جهت امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل در منطقه فیض آباد راور با حضور فرمانده ناحیه مقاومت راور صورت گرفت.

به گزارش “فت فتو“؛ پس از بازدید فرماندار، بخشدار، مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانده ناحیه مقاومت راور از روستاهای سیل زده، جلسه فوق العاده ستاد بحران در فیض آباد تشکیل و جهت ادامه کار امداد رسانی برنامه ریزی گردید.

مالک اژدری فرماندار راور در این جلسه با اشاره به اعزام ماشین الات مورد نیاز به مناطق از هماهنگی جهت اعزام تعداد دیگری تجهیزات، امکانات و ماشین الات به این مناطق خبر داد.

فرماندار در ادامه به برآوردهای اولیه خسارت سیل به حدود پنجاه هکتار باغات و مزارع، ده کیلومتر کانالها و لوله های آبرسانی کشاورزی، شش رشته قنات، چهار واحد اماکن دامی و تلفات دام اشاره کرد و افزود: بر آورد خسارت وارده به معابر، مسیرها، منازل و زیرساخت های برق، آب، مخابرات، گاز و… در حال انجام می باشد.

دراین جلسه سرهنگ عبدالهی فرمانده ناحیه مقاومت راور نیز از اعزام نیروهای بسیج سازندگی و جهادی به روستاهای سیل زده خبر داد و حجت الاسلام طاهری مدیر کمیته امداد نیز گزارشی از اقدامات ارائه نمود.

در ادامه جلسه مدیران ادارات گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه امداد رسانی ارائه دادند.

انتهای پیام/ راور




برنامه ریزی جهت امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل در منطقه فیض آباد راور

منبع:آرمـان
? برنامه ریزی جهت امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل در منطقه فیض آباد راور