برنامه ای برای مدیریت منابع برق فاریاب در دستور کار داریم

مهدوی مدیر عامل برق جنوب کرمان گفت: همه ی تلاشمان را برای برطرف کردن مشکلات برق شهرستان فاریاب می‌کنیم. به گزارش فت فتو : در دیدار فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان فاریاب با مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان پیگیری و مصوب شد. در این دیدار که با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر، شهردار و […]

مهدوی مدیر عامل برق جنوب کرمان گفت: همه ی تلاشمان را برای برطرف کردن مشکلات برق شهرستان فاریاب می‌کنیم.

به گزارش فت فتودر دیدار فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان فاریاب با مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان پیگیری و مصوب شد.

در این دیدار که با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر، شهردار و بخشدار مرکزی انجام گرفت، ضمن ارائه مدل پیشرفت در حال انجام در شهرستان توسط فرماندار به مشکلات حوزه برق نیز پرداخته شد و طبق احصا مشکلات در مدل مناطق دارای اولویت برق در حضور مدیر عامل بررسی و قول مساعد داده شد.

در ادامه شهردار و رییس شورای شهر به اهم مشکلات حوزه شهری پرداختند این موارد از جمله روشنایی بلوار ورودی شهر از سمت گلاشگرد، تعیین تکلیف دیوار اداره برق جهت زیبا سازی شهر همچنین در خصوص جابجایی تیر های برق ورودی شهر از سمت هزار بوته نیز تصمیم گرفته شد با مشارکت شهرداری عقب نشینی صورت گیرد.

در پایان مهدوی مدیر عامل برق جنوب کرمان ضمن استقبال از مدل ارائه شده گفت: با این مدل مدیریتی احصا مسائل قطعا بهتر میتوان به مشکلات اشراف داشت و بهتر می توان در مدیریت منابع برنامه داشت، ما و تمام همکارانمان رفع مشکلات حوزه برق را از وظایف خود می دانیم و تمام تلاشمان هم بر رفع آنها است.
انتهای پیام/




برنامه ای برای مدیریت منابع برق فاریاب در دستور کار داریم

منبع:آرمـان
? برنامه ای برای مدیریت منابع برق فاریاب در دستور کار داریم