برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر کرمان اعلام شد

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمان خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی مانند جشنواره سراسری سرود سردار آسمانی، برپایی محافل قرآنی، نمایشگاه‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها است. به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته مساجد […]

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمان خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی مانند جشنواره سراسری سرود سردار آسمانی، برپایی محافل قرآنی، نمایشگاه‌های مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته مساجد دهه فجر، حجت‌الاسلام مصطفی گرجی، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان از برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در کانون‌های مساجد کرمان خبر داد و بیان کرد: برنامه‌های مختلف دهه فجر با همکاری‌ اداره اوقاف و امور خیریه کرمان، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج محلات برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان با بیان اینکه گام دوم انقلاب یک نسخه درمانی است و براساس آن می‌توانیم آینده‌ای روشن را برای انقلاب اسلامی ترسیم کنیم، اظهار داشت: امسال نیز در دومین سالگرد بزرگ مرد جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و بر این اساس باید این مرد الهی را به عنوان یک الگو در جریان انقلاب اسلامی مورد توجه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان دارای ۶۵۹ کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان است که براساس رسالت خود در قالب طرح ملی ایران قوی، در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق در حال فعالیت هستند.

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان افزود: ویژه برنامه‌های دهه مبارکه فجر در همه کانون‌ها با توجه به ظرفیت آن‌ها برگزار می‌شود و از جمله برنامه‌های شاخص می‌توان به جشنواره سرود سردار آسمانی اشاره کرد که به صورت ملی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام گرجی تصریح کرد: برگزاری طرح سه‌شنبه‌های تکریم با رنگ و بوی دهه فجر و تکریم از خانواده شهداء انقلاب، اجرای طرح شنبه‌های کتاب با موضوعات انقلابی و راه اندازی موکب‌های فرهنگی در سطح شهر کرمان از برنامه‌هایی است که در ایام دهه مبارک فجر در کرمان برگزار می‌شود.

وی به ارائه طرح تشکیل ستادهای مردمی مسجد و محله در کرمان اشاره کرد و گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فجر در ۱۰ مسجد پایلوت شهر کرمان، اکران فیلم‌های انقلاب در مساجد، برگزاری نشست‌های بصیرتی و توزیع سبد غذایی، برگزاری شب خاطره، نورافشانی، غبارروبی قبورشهداء، تزئین و فضا سازی مساجد و بقاع متبرکه، برگزاری نمایشگاه‌های متعدد‌(انقلاب، جنگ نرم و عفاف وحجاب)، برگزاری ختم قرآن، برپایی محافل قرآنی از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان کرمان در دهه فجر است.

انتهای پیام




برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر کرمان اعلام شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برنامه‌های کمیته مساجد ستاد دهه فجر کرمان اعلام شد