برای حضور مقتدرانه در لیگ فوتبال زنان آسیا تلاش می کنیم

کرمان – سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم با اشاره به تلاش تیمش برای صعود به فینال لیگ باشگاه های آسیا گفت: برای حضور مقتدرانه در لیگ فوتبال آسیا تلاش می کنیم. مرضیه جعفری در گفتگو با فت فتو بیان کرد: امسال ۴ تیم در غرب و ۳ تیم در شرق آسیا در لیگ قهرمانان […]

کرمان – سرمربی تیم فوتبال زنان خاتون بم با اشاره به تلاش تیمش برای صعود به فینال لیگ باشگاه های آسیا گفت: برای حضور مقتدرانه در لیگ فوتبال آسیا تلاش می کنیم.

مرضیه جعفری در گفتگو با فت فتو بیان کرد: امسال ۴ تیم در غرب و ۳ تیم در شرق آسیا در لیگ قهرمانان فوتبال زنان آسیا شرکت می‌کنند.

وی گفت: قهرمان ازبکستان قهرمان سال گذشته را ۵ بر صفر برده است و دیدگاه‌ها در فوتبال زنان حرفه‌ای و ارتقا یافته است.

جعفری بیان کرد: لتیم‌ها با شرایط خیلی خوب در این مسابقات حاضر شدند و ازبکستان تعداد قابل توجهی بازیکن از اروپا جذب کرده است و اردن ۱۲ ملی پوش و تعدادی بازیکن از اروپا جذب کرده است.

وی افزود: ما تیم را آماده می‌کنیم برای بازی‌های آسیایی و در حال آماده سازی تیم هستیم.

جعفری گفت: نمی‌توانم قول بدهم که ما به مرحله نهایی لیگ آسیا صعود می‌کنیم اما تمام تلاشمان بر این است که فوتبال زیبا به نمایش بگذاریم، باید فوتبال ایران رشد کند و ما حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت: با توجه به شناختی که از تیم هند و ازبکستان دارم امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم اما از پیش برده نیستیم و این بازی‌ها ساده نیست.

وی افزود: تمام تلاش من و ذهنیت من بر این است که فوتبال زنان ایران صاحب سبک است و روی حمله و گل زنی فکر می‌کنیم.

کد خبر ۵۵۴۲۰۵۴




برای حضور مقتدرانه در لیگ فوتبال زنان آسیا تلاش می کنیم

منبع: مــهر
? برای حضور مقتدرانه در لیگ فوتبال زنان آسیا تلاش می کنیم