با تاخیر اتوبوس های مسافربری، برخورد می شود

عراقی زاده گفت: طرح ویژه کنترل تاخیر در حرکت ناوگان اتوبوس‌های مسافربری از امروز در پایانه‌های استان کرمان اجرا و با متخلفان برخورد می شود. احسان عراقی زاده گفت: با توجه به تماس‌ها و گزارشات مکرر و آمار بالای شکایات مسافران از تاخیرات زیاد در حرکت و حین سفر اتوبوس‌های برون شهری، طرح ویژه کنترل […]

عراقی زاده گفت: طرح ویژه کنترل تاخیر در حرکت ناوگان اتوبوس‌های مسافربری از امروز در پایانه‌های استان کرمان اجرا و با متخلفان برخورد می شود.

احسان عراقی زاده گفت: با توجه به تماس‌ها و گزارشات مکرر و آمار بالای شکایات مسافران از تاخیرات زیاد در حرکت و حین سفر اتوبوس‌های برون شهری، طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوسی در پایانه‌های عمومی مسافری و همچنین پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل اجرا می‌شود.

او می گوید: این طرح از ۱۲ تا ۲۱ تیرماه در کلیه پایانه‌های عمومی مسافری اجرا می‌شود و با استناد به بند ششم منشور حقوق مسافران از تاریخ  ۱۲ تیرماه با هر گونه تاخیر ناوگان برخورد قانونی می‌شود و متخلفان به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی می‌شوند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: موضوع رسیدگی به تخلفات بخش حمل ونقل مسافر با جدیت بیشتری در دستور کار  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ادارات شهرستانی قرا گرفته و بحث تاخیر در حرکت اتوبوس‌ها در آغاز سفر و در حین سفر در ۹ پایانه مسافربری استان با حضور مستمر مسئولان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان پیگیری می‌شود.

او می گوید: شایسته نیست در فصل تابستان و در اوج گرمی هوا، مسافران معطل بمانند؛ بنابراین متخلفان بخش حمل ونقل به ویژه در تاخیر‌ها به کمیسیون‌های مزبور(نام برده) معرفی و تخلف آن‌ها به صورت فوق العاده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و مجازات‌های که برای این متخلفان در نظر گرفته می‌شود، لازم الاجرا خواهد بود.

به گفته عراقی زاده طی پارسال حدود ۵۱ کمیسیون ماده ۱۱، ۱۵۷ کمیسیون ماده ۱۲ و ۲۵ کمیسیون ماده ۱۴ برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل ونقلی و رانندگان حمل کالا و مسافر در استان کرمان برگزار شده است و بر اساس نوع تخلف و تکرار آن، مجازات‌های متعددی از سوی کمیسیون‌های مربوطه گرفته و اجرا شده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود درباره میزان جابه جایی مسافر از مبدا شهرستان‌های سراسر استان کرمان به نقاط مختلف کشور گفت: طی پارسال حدود ۸ و نیم میلیون مسافر با ناوگان مسافربری جاده‌ای، طی حدود ۷۰۰ هزار سفر از سوی ۸۶ شرکت و موسسه مسافربری جاده‌ای و از ۹ پایانه مسافر به همت حدود ۴ هزار و ۳۰۰ راننده بخش حمل و نقل مسافر جابه جا شده اند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان می‌گوید: برای اجرای بهتر حقوق مسافران در سفر‌های جاده‌ای، منتظر همکاری مردم هستیم و کوتاه ترین راه این است که در صورت مشاهده هر نوع تخلف به ویژه تاخیر ناوگان مسافربری، مراتب را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ به ما اطلاع دهند. 

فت فتو کرمان کرمان




با تاخیر اتوبوس های مسافربری، برخورد می شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? با تاخیر اتوبوس های مسافربری، برخورد می شود