باید برای مردم با تفکر جهادی و رویکرد بسیجی مطالبه گری کرد

محمد برجی گفت: امروز خوی اشرافیگری از طرف مسئولان نهی شده و اگر کسی از شما بخواهد مطلبی یا نقدی را راجع به مسئولی بنویسد ، باید در چارچوب حفظ شاءن و کرامت انسانی و بر پایه ی اصل امر به معرف و نهی از منکر باشد. محمد برجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کهنوج در […]

محمد برجی گفت: امروز خوی اشرافیگری از طرف مسئولان نهی شده و اگر کسی از شما بخواهد مطلبی یا نقدی را راجع به مسئولی بنویسد ، باید در چارچوب حفظ شاءن و کرامت انسانی و بر پایه ی اصل امر به معرف و نهی از منکر باشد.

محمد برجی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  کهنوج در گفتگو با “فت فتو”  گفت: ما اعتقاد داریم قشر خبرنگار ، قشری تاثیر گذار و زحمت کش است که بدون هیچ چشم داشتی گاهی با یک خط با یک تیتر با یک مطلب کاری می کنند که شاید نتیجه و اثر گذاری آن با ده ها ساعت سخنرانی بدست نیاید.

 
 
 برجی اذعان کرد: امروز افسران خط مبارزه با ظلم و بی داد استکبار در جنگ نرم شما خبرنگاران هستید و در فضای داخلی هم کوشش می کنید تا از سیاه نمایی ها و بی عدالتیها و جا به جا کردن جای ظالم و مظلوم بپرهیزید.
 
 
 فرمانده بسیج سپاه ناحیه کهنوج خاطر نشان کرد: اگر در کنار جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، سعی شود که بی عرضگی بعضی از مسئولین به پای نظام نوشته نشود و دستاوردهای مهم نظام در زمینه های علمی ، پزشکی ، نانو و صنایع دفاعی و موشکی و هسته ای گفته شود ، کمک بزرگیست که فقط از دست شما خبرنگاران و فعالان فضای رسانه ای بر می آید.
  
برجی تصریح کرد: چرا که شما به عنوان زبان گویای مردم و چشم و گوش بیدار و هوشیار این نظام مسائل و مشکلات مردم را منعکس می کنید و روی همین اصل اخبار و اطلاعات شما می باشد که ما به همراه سایر مسئولین به کمک مردم می شتابیم.
 
 
برجی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: امروز خوی اشرافیگری از طرف مسئولان نهی شده و اگر کسی از شما بخواهد مطلبی یا نقدی را راجع به مسئولی بنویسد ، باید در چارچوب حفظ شاءن و کرامت انسانی و بر پایه ی اصل امر به معرف و نهی از منکر باشد.
 
 
وی خاطر نشان کرد: در کلام مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی که حجت را بر همگان تمام کرد، قرار دادن متعرضان به بیت المال در سلک و رده ی حیوان نجاست خوار بود ! 
و این به آن معناست که معظم له خود وارد میدان شده و پیامی است برای کسانی که هنوز به دنبال اذن مقام معظم رهبری می گردند.
 
 
فرمانده ناحیه کهنوج گفت: شما خبرنگاران مخاطبان خاص دارید ، اثر گذاری بسیار بالایی دارید ، عامه و فراگیر هستید و هر حرف یا نوشته ای از شما تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد که ممکن است از هیچ مسئولی بر نیاید ! اما مواظب باشید شما را وارد بازی های بی مورد و اتلاف وقت و وارد به بی راهه نکنند.
 
 برجی ضمن تاکید اینکه شما صدای مردم بوده و مطالبه گری از مسئولین را در دستور کار خود قرار داده اید تصریح کرد: این مطالبه گری ها با نگاه سیاسی نباشد! با نگاه سیاسی قلم نزنید چرا که انقلاب کردیم تا هر کسی با اختیار خود گرایش سیاسی اش را انتخاب کند.
 
فرمانده ناحیه کهنوج با اشاره به اینکه حساب گروههای سیاسی با براندازان و مخالفان نظام جداست خاطر نشان کرد: تمام گروههای سیاسی یک نقطه ی اتصال مشترک دارند و آن حفظ انقلاب و حرمت خون شهدا و ارزشها و هنجارهای پدیرفته ی اصل انقلابست.
 
 
وی تصریح کرد: براندازان و ضد انقلابها در آن سوی مرزها با عبور از خط قرمزهای انقلاب و پا گذاشتن روی خون شهدا می خواهند آب را گل آلود کنند.
 
 
برجی در ادامه گفت: اما کور خوانده اند همه ی مردم عزیز ایران و مسئولین در حفظ انقلاب هم دست و هم صدا هستند و هر کسی به هر نحوی که می تواند بار افتاده ی مردم را به دوش بگیرد و به دست صاحبش برساند و به خط و خطوط سیاسی و فکری نگاه نکند.
 
 
محمد برجی فرمانده بسیج سپاه ناحیه کهنوج گفت: امروز رویکرد سپاه و بسیج کار باز خوردی و نتیجه محور است ! ما اعتقاد داریم کار باید برای خدا و مردم باشد و در دوربین های خدا ثبت و ضبط شود .و بر همین اساس سعی کرده ایم در تمام موارد کنار مردم باشیم و در ادامه ی راه هم می خواهیم خدا همه ی خدمتگزاران صدیق نظام را همیشه در کنار مردم و برای مردم تحت زعامت فرماندهی محترم کل قوا موفق و موید بدارد.

انتهای پیام/کیوان




باید برای مردم با تفکر جهادی و رویکرد بسیجی مطالبه گری کرد

منبع:آرمـان
? باید برای مردم با تفکر جهادی و رویکرد بسیجی مطالبه گری کرد