باند سارقان اماکن دولتی در سیرجان منهدم شد

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان از انهدام باند سارقان اماکن دولتی و کشف ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.   به گزارش «فت فتو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور رمضان نژاد در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ادارات و اماکن دولتی در شهر سیرجان، ماموران پلیس […]

سرپرست فرماندهی انتظامی سیرجان از انهدام باند سارقان اماکن دولتی و کشف ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش «فت فتو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور رمضان نژاد در تشریح این خبر افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ادارات و اماکن دولتی در شهر سیرجان، ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با بررسی صحنه های وقوع سرقت به سرنخ های خوبی دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی ۳ متهم دخیل در این سرقت ها که سابقه دار هم بودند را دستگیر کردند که پس از تکمیل تحقیقات مشخص شد به صورت باندی اقدام به سرقت از ادارات و اماکن دولتی می کرده اند.

رمضان نژاد با اشاره به اعتراف این ۳ نفر به انجام ۲۳ فقره سرقت خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل سارقان یک دستگاه خودرو سرقتی متعلق به اداره اوقاف، تعدادی دوربین مداربسته متعلق به مدارس، تعدادی کولر آبی متعلق به چند واحد درمانی و تعدادی شیرآلات به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال کشف و سارقان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

 




باند سارقان اماکن دولتی در سیرجان منهدم شد

منبع: تــابناک
? باند سارقان اماکن دولتی در سیرجان منهدم شد