بالا بردن سطح سلامت جسمی با توسعه زیرساختهای ورزشی

صمدالله محمدی گفت: توسعه زیرساختهای ورزشی، موجب بالا بردن سطح سلامت جسمی، نشاط و شادابی اجتماعی می شود. به گزارش فت فتو: صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش بر سلامتی، فرهنگ و اجتماع و در راستای تجلیل و ارج نهادن به […]

صمدالله محمدی گفت: توسعه زیرساختهای ورزشی، موجب بالا بردن سطح سلامت جسمی، نشاط و شادابی اجتماعی می شود.

به گزارش فت فتو: صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش بر سلامتی، فرهنگ و اجتماع و در راستای تجلیل و ارج نهادن به پیشکسوتان، مربیان و فعالان ورزشی با پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران کاراته کار سبک شیتوریو شهرستان بافت در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی و توسعه ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار کرد: توسعه زیرساختهای ورزشی، موجب بالا بردن سطح سلامت جسمی، نشاط و شادابی اجتماعی می شود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان ورزشی سرمایه هایی با ارزش هستند و ارج نهادن به آنها وظیفه ایی سنگین بر دوش جامعه و مسئولین است تاکید کرد: در عرصه ورزش اگر می خواهیم به رشد و تعالی برسیم باید از تمام ظرفیت های موجود پیشکسوتان که حاصل سالها تلاش و زحمت آنها بوده است بهره ببریم.

محمدی در پایان قول مساعد رفع مشکلات در جهت توسعه و پیشرفت بیش از پیش ورزش کاراته با پیگیریهای لازم را دادند.

این دیدار با هماهنگی کاویانی رئیس هیات کاراته و با حضور جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان، عزیزپور رئیس هیات پرورش اندام، مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران کاراته کار سبک شیتوریو و تعدادی از علاقمندان ورزش کاراته در محل خانه کاراته المپیک شهرستان بافت انجام گردید.

انتهای پیام/ع




بالا بردن سطح سلامت جسمی با توسعه زیرساختهای ورزشی

منبع:آرمـان
? بالا بردن سطح سلامت جسمی با توسعه زیرساختهای ورزشی