بازسازی پارک ۲۲ بهمن در آینده ای نزدیک

اکبرساجدی گفت: پارک ۲۲ بهمن شهر بازسازی می شود و به طور کلی تغییر می کند، به دنبال ساخت فضایی جذاب و دلنشین برای مسافرین و همشهریان هستیم.  اکبر ساجدی شهردار نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” در رابطه با بازسازی پارک ۲۲ بهمن گفت:درتلاشیم محیطی آرام و زیبا برای رفاه شهروندان ایجاد کنیم. وی […]

اکبرساجدی گفت: پارک ۲۲ بهمن شهر بازسازی می شود و به طور کلی تغییر می کند، به دنبال ساخت فضایی جذاب و دلنشین برای مسافرین و همشهریان هستیم.

 اکبر ساجدی شهردار نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” در رابطه با بازسازی پارک ۲۲ بهمن گفت:درتلاشیم محیطی آرام و زیبا برای رفاه شهروندان ایجاد کنیم.

وی افزود: با تلاش نیروهای خدوم شهرداری پارک ۲۲ بهمن شهر بازسازی می شود و به طور کلی تغییر می کند، به دنبال ساخت فضایی جذاب و دلنشین برای مسافرین و همشهریان هستیم.
شهردار نرماشیر در ادامه با بیان اینکه جزیره بلوار سربازان گمنام هم تکمیل و موزائیک و سنگ کاری بلوار اصلی هم بزودی پایان میابد گفت: از سمت ایرانشهر به شهرستان بلوار سربازان گمنام و نرسیده به میدان سرداردلها،جزیره زیبایی بزودی شاهد آن خواهیم بود، همچنین در راستای زیباسازی شهر، موزائیک و سنگ کاری بلوار اصلی بزودی اتمام و شهر زیباتر می شود.

ساجدی بابیان اینکه آسفالت معابر هم با جدیت در دستور کار است، عنوان کرد: فاز اول آسفالت معابر شهرستان شروع شده است،با جدیت به دنبال این هستم که تمام معابر شهر آسفالت شوند و مردم شریف و نجیب شهرستان از نعمت آسفالت بهرمند شوند.

انتهای پیام/برجی




بازسازی پارک ۲۲ بهمن در آینده ای نزدیک

منبع:آرمـان
? بازسازی پارک ۲۲ بهمن در آینده ای نزدیک