بازدید هیئتی بازرسان و ارزیابان از مدارس قلعه‌گنج

در راستای نظارت بر فعالیت مدارس و ارتقا سطح دانش مدیران و معلمان، هئیتی از بازرسان اداره کل آموزش‌و پرورش از مدارس قلعه‌گنج بازدید و سرکشی کردند. به گزارش پایگاه خبری«راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج، صبح امروز مدارس قلعه‌گنج شاهد حضور هیئتی از معاونین، کارشناسان و بازرسان اداره کل و […]

در راستای نظارت بر فعالیت مدارس و ارتقا سطح دانش مدیران و معلمان، هئیتی از بازرسان اداره کل آموزش‌و پرورش از مدارس قلعه‌گنج بازدید و سرکشی کردند.

به گزارش پایگاه خبری«راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش شهرستان قلعه‌گنج، صبح امروز مدارس قلعه‌گنج شاهد حضور هیئتی از معاونین، کارشناسان و بازرسان اداره کل و مناطق جهت ارزیابی میزان پیشرفت شاخص های آموزشی، پرورشی، مالی و دفتری بود .

 
 
بازدید از شاخص پیشرفت فرآیندهای آموزشی در مدارس ابتدایی توسط معاون و روسای ادارات آموزش ابتدایی و کارشناسان اداره کل، برگزاری دوره توانمند سازی، ارزیابی از عملکرد مدارس رمشک توسط رییس اداره، بررسی میزان تحقق اهداف پرورشی و طرح و برنامه‌ها و همچنین بررسی اسناد مالی مدارس توسط کارشناسان مالی از جمله مهم‌ترین امور این بازدید بود .
انتهای خبر/سنجری




بازدید هیئتی بازرسان و ارزیابان از مدارس قلعه‌گنج

منبع:آرمـان
? بازدید هیئتی بازرسان و ارزیابان از مدارس قلعه‌گنج