بازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی ارزوئیه

رضا اسماعیلی کاخ فرماندار ارزوئیه و هیئت همراه با حضور در روستا های خرم آباد و دهشیخ از توابع بخش مرکزی شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات روستا های مذکور قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات موجود را به ادارات ذیربط ارزوئیه صادر کرد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه ، رضا اسماعیل […]

رضا اسماعیلی کاخ فرماندار ارزوئیه و هیئت همراه با حضور در روستا های خرم آباد و دهشیخ از توابع بخش مرکزی شهرستان از نزدیک در جریان مشکلات روستا های مذکور قرار گرفت و دستورات لازم جهت حل مشکلات موجود را به ادارات ذیربط ارزوئیه صادر کرد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه ، رضا اسماعیل کاخ فرماندار ارزوئیه به همراه جمعی از مدیران شهرستان از برخی روستا های بخش مرکزی بازدید و ضمن دیدار با مردم در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

رضا اسماعیل کاخ و هیئت همراه با حضور در روستا های ده شیخ و خرم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان ارزوئیه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستا های فوق قرار گرفت و طی نشستی با شورا های اسلامی و جمعی از مردم و شنیدن صحبت های آنها دستورات لازم را جهت پیگری و حل مشکلات موجود به ادارات ذیربط صادر کرد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه هدف از این بازدید را بررسی شرایط موجود و برنامه ریزی جهت بهبود وضعیت زیرساخت های اساسی همچون آب ، برق ، راه های ارتباطی و سایر ضروریات مورد نیاز مردم روستاها دانست و خطاب به مدیران ادارات شیوه خدمت رسانی مطلوب را خدمت رسانی جهادی دانست و افزود: در این سبک از خدمت به جای مراجعه مردم به مسئولان این مسئولان هستند که باید به مردم مراجعه نموده و ضمن شناسایی مشکلات نسبت به پیگیری جدی و حل آنها اقدام کنند. 

در پایان این بازدید مصوباتی جهت حل مشکلات زیرساختی روستا ها اتخاذ شد که مهمترین آنها به شرح ذیل است؛

مقرر شد اختصاص اعتبار جهت بهسازی قنوات روستای ده شیخ بررسی و دستور کار قرار گیرد و همچنین ادامه اجرای پروژه جاده روستای ده شیخ پیگیری شود.

 حل مشکل اینترنت روستای ده شیخ نیز پیگیری و در دستور کار قرار گرفت و اعتبار جهت توسعه شبکه برق روستای ده شیخ تخصیص داده شود.

اختصاص طرح هادی به روستای خرم آباد و الحاق روستای خرم آباد به مرحله دوم پروژه گاز کشی و اختصاص اینترنت ۳G به روستای خرم آباد در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




بازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی ارزوئیه

منبع:آرمـان
? بازدید میدانی از روستاهای بخش مرکزی ارزوئیه