بازدید مدیر آموزش و پرورش از مدارس مارز

طی سفر و بازدید صبح امروز سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قلعه گنج و نیاز سنجی و بررسی میدانی از کمبودهای آموزشگاه امام حسین (ع) مارز ، مبلغ پانصد میلیون ریال برای تامین تجهیزات این آموزشگاه در نظر گرفته شد و با پیگیری جدی این تجهیزات خریداری ودر اختیار مدیر این آموزشگاه قرار گرفت. به […]

طی سفر و بازدید صبح امروز سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قلعه گنج و نیاز سنجی و بررسی میدانی از کمبودهای آموزشگاه امام حسین (ع) مارز ، مبلغ پانصد میلیون ریال برای تامین تجهیزات این آموزشگاه در نظر گرفته شد و با پیگیری جدی این تجهیزات خریداری ودر اختیار مدیر این آموزشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار “فت فتو” از قلعه گنج؛
سید اسماعیل افاق حسینی سرپرست آموزش و پرورش قلعه گنج پیرامون این خبر گفت: در راستای توسعه و تجهیز مدارس شبانه روزی و همچنین جذب خیرین، موسسه خیریه مهر فضیلت در دهستان مارز تحقق برنامه های  مدونی را در دستور کار قرار داده و آموزش و پرورش با کمک سایر ادارات در تسهیل راهها و موانع زدایی، تمام ظرفیت و پتانسیل خود را بکار می بندد . 

آفاق حسینی همچنین از توجه ویژه حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیک امام جمعه محترم شهرستان قلعه گنج، فضیلتی از مسئولان موسسه خیریه مهر فضیلت و همچنین مهندس پالش رییس شبکه بهداشت در جهت تعامل و همراهی آموزش و پرورش  تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/کلات گنج




بازدید مدیر آموزش و پرورش از مدارس مارز

منبع:آرمـان
? بازدید مدیر آموزش و پرورش از مدارس مارز