بازدید استاندار کرمان از روند برگزاری کنکور سراسری در شهر کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان با همراهی مدیر کل آموزش و پرورش استان از حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری در دانشگاه پیام‌نور و الزهرا بازدید کرد. رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید گفت: کنکور ۱۴۰۱ […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان با همراهی مدیر کل آموزش و پرورش استان از حوزه‌های برگزاری آزمون کنکور سراسری در دانشگاه پیام‌نور و الزهرا بازدید کرد.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید گفت: کنکور ۱۴۰۱ با رقابت ۵۷ هزار و ۴۸ داوطلب در ۴ نوبت صبح، از ۸ تا ۱۱ تیر در سراسر استان کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه ۸ تیرماه در سراسر استان برگزار شد افزود: داوطلبان صبح پنج‌شنبه ۹ تیرماه در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و انسانی؛ صبح جمعه ۱۰ تیرماه در گروه آزمایشی علوم تجربی و صبح شنبه ۱۱ تیرماه گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در ۲۰ شهرستان در سراسر استان کرمان به رقابت خواهند پرداخت.

رضایی گفت: کنکور سراسری در شهرستان کرمان با رقابت ۱۷ هزار و ۷۵ داوطلب که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۳۸ نفر زن و ۶ هزار و ۱۳۷ نفر مرد هستند که در ۵۸ حوزه دانشگاه‌های شهید باهنرکرمان با حضور ۵ هزار و ۵۹۳ داوطلب، دانشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی(آزاد اسلامی) با حضور ۳۰۰ داوطلب، دانشگاه پیام‌نور با حضور هزار و ۴۵۶ داوطلب، آموزش و پرورش با حضور ۲ هزار و ۶۱۷ داوطلب، دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای شهید چمران با حضور ۵ هزار و ۴۷۹ داوطلب و آموزشکده حضرت فاطمه (س) با حضور هزار و ۶۳۰ داوطلب در حال برگزاری است.

انتهای پیام




بازدید استاندار کرمان از روند برگزاری کنکور سراسری در شهر کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بازدید استاندار کرمان از روند برگزاری کنکور سراسری در شهر کرمان