بازداشت عاملان توزیع مشروبات الکلی منجر به فوت و مسمومیت در شرق کرمان

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت عوامل اصلی توزیع مشروبات الکلی در شرق استان که منجر به فوت و مسمویت تعدادی از شهروندان شده بود خبر داد. “بهنام جعفری” در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب گزارشی مبنی بر مسمومیت ۷ نفر از شهروندان و فوت یک نفر ازآنها بر اثر مصرف مشروبات الکلی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت. این مقام قضایی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، شامگاه گذشته محل اختفای ۲ نفر از عوامل اصلی ساخت و توزیعمشروبات الکلی توسط پلیس اطلاعات مورد شناسایی قرار گرفت.  دادستان بم افزود: از محل اختفای متهمان بالغ بر یک هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز و مقادیری مشروبات الکلی خارجی وموادمخدر کشف و ضبط شد.  وی خاطر نشان کرد: متهمین پس از تفهیم اتهام و صدور قرار  تامین متناسب بازداشت و تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستانبم در حال انجام می باشد. انتهای پیام بازداشت عاملان توزیع مشروبات الکلی منجر به فوت و مسمومیت در شرق کرمان منبع: ایـسنا […]

فت فتو/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت عوامل اصلی توزیع مشروبات الکلی در شرق استان که منجر به فوت و مسمویت تعدادی از شهروندان شده بود خبر داد.

“بهنام جعفری” در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب گزارشی مبنی بر مسمومیت ۷ نفر از شهروندان و فوت یک نفر ازآنها بر اثر مصرف مشروبات الکلی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، شامگاه گذشته محل اختفای ۲ نفر از عوامل اصلی ساخت و توزیعمشروبات الکلی توسط پلیس اطلاعات مورد شناسایی قرار گرفت. 

دادستان بم افزود: از محل اختفای متهمان بالغ بر یک هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز و مقادیری مشروبات الکلی خارجی وموادمخدر کشف و ضبط شد.

 وی خاطر نشان کرد: متهمین پس از تفهیم اتهام و صدور قرار  تامین متناسب بازداشت و تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستانبم در حال انجام می باشد.

انتهای پیام




بازداشت عاملان توزیع مشروبات الکلی منجر به فوت و مسمومیت در شرق کرمان

منبع: ایـسنا
? بازداشت عاملان توزیع مشروبات الکلی منجر به فوت و مسمومیت در شرق کرمان