اینترنت بدون فیلتر برای استادان دانشگاه فعال می‌شود

 دسترسی به اینترنت باز به منظور استفاده از سکوها و تارنماهای بین‌المللی با محتوای علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری برای اعضای هیات علمی ایجاد خواهد شد. مرتضی فرخی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این خصوص نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری ارسال کرد تا مطابق مصوبۀ کارگروه تعیین […]

 دسترسی به اینترنت باز به منظور استفاده از سکوها و تارنماهای بین‌المللی با محتوای علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری برای اعضای هیات علمی ایجاد خواهد شد.

مرتضی فرخی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در این خصوص نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری ارسال کرد تا مطابق مصوبۀ کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه نسبت به این موضوع اقدام کنند.

 به گزارش فردای‌کرمان به نقل از مهر، در این نامه که پنجم بهمن‌ماه منتشر شده، آمده است: «با عنایت به مصوبه یکصد و بیست و نهمین جلسه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه دستور فرمایید نسبت به تهیه لیست اعضای محترم هیات علمی آن موسسه براساس فرم پیوست در قالب فایل اکسل برای دسترسی به اینترنت باز به منظور استفاده از سکوها و تارنماهای بین‌المللی با محتوای علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری به قید فوریت برای اقدامات بعدی به این معاونت ارسال فرمایید».




اینترنت بدون فیلتر برای استادان دانشگاه فعال می‌شود

منبع:یـزدان کـرمان
? اینترنت بدون فیلتر برای استادان دانشگاه فعال می‌شود