ایجاد مجتمع برخورد با جرایم اقتصادی در کرمان؛ بزودی

دادستان کرمان: مجتمع برخورد با جرایم اقتصادی برای برخورد جامع و کامل، تا هفته آینده در استان راه اندازی می‌شود. به گزارش فت فتو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان  با اشاره به لزوم مطالبه گری رسانه‌ها به خط و مشی حرکت‌های رسانه‌ای نیز تاکید و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید قشر خاکستری جامعه را به […]

دادستان کرمان: مجتمع برخورد با جرایم اقتصادی برای برخورد جامع و کامل، تا هفته آینده در استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش فت فتو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان  با اشاره به لزوم مطالبه گری رسانه‌ها به خط و مشی حرکت‌های رسانه‌ای نیز تاکید و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید قشر خاکستری جامعه را به سوی اهداف انقلابی جذب کنند.

دادخدا سالاری تاکید کرد: رسانه‌ها باید صدای افرادی باشند که امکان رساندن صدای خود به مسئولان را ندارند و در حقیقت اصحاب رسانه باید با بهره گیری از آموزه‌های مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ملجاء مردم باشند.

سالاری تاکید کرد: یکی از آسیب‌های موجود در استان کرمان پایین بودن رتبه کسب و کار است که در این زمینه باید توجه داشت که چه فسادی بالاتر از ترک فعل مدیران وجود دارد؟ این موضوع باید حتما کارشناسی و واکاوی شود.

وی افزود: رسانه‌ها همچنین نباید مسائل جزئی را به نحوی بزرگ کنند که مصالح اجتماعی و اقتصادی جامعه تحت الشعاع قرار گیرد و در نهایت به ضرر مردم باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان تاکید کرد: از رسانه‌های جبهه انقلابی انتظار می‌رود با توسعه روحیه مطالبه گری اجتماعی زمینه مبارزه با فساد را فراهم و شفافیت و قانون مداری را در جامعه ترویج کنند.




ایجاد مجتمع برخورد با جرایم اقتصادی در کرمان؛ بزودی

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? ایجاد مجتمع برخورد با جرایم اقتصادی در کرمان؛ بزودی