ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای فرزندان شهدا و ایثار گر از اولویت های ماست

صمدالله محمدی گفت: رفع دغدغه‌های فرزندان شاهد و ایثارگر امری مهم است و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و تبدیل وضعیت آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. به گزارش فت فتو: گردهمایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور مدیرکل محترم بنیاد شهید استان، امام جمعه محترم، سرپرست محترم فرمانداری، فرماندهی محترم سپاه و انتظامی و جمعی از […]

صمدالله محمدی گفت: رفع دغدغه‌های فرزندان شاهد و ایثارگر امری مهم است و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و تبدیل وضعیت آنها اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش فت فتو: گردهمایی خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور مدیرکل محترم بنیاد شهید استان، امام جمعه محترم، سرپرست محترم فرمانداری، فرماندهی محترم سپاه و انتظامی و جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

صمدالله محمدی نماینده مردم  بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در این گردهمایی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان برپا شده است و ما پاسدار خون شهدا و خادم خانواده معظم آنان هستیم اظهار کرد: همه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان مورد احترام همگان هستند و رسیدگی به مسائل آنها را وظیفه خود می‌دانیم و خدمت‌رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این عزیزان در اولویت قرار دارد.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مدیرکل بنیاد شهید خواستار تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در ادارات شد و تاکید کرد: رفع دغدغه‌های فرزندان شاهد و ایثارگر امری مهم است و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و تبدیل وضعیت آنها اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ع




ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای فرزندان شهدا و ایثار گر از اولویت های ماست

منبع:آرمـان
? ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار برای فرزندان شهدا و ایثار گر از اولویت های ماست