اگر پلیس اقتدار نداشته باشد، نظام ما اقتدار ندارد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همه افراد جامعه نیاز به یک پلیس مقتدر و مهربان دارند، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب “پلیس مظهر اقتدار ملی است”، یعنی اگر این اقتدار را پلیس ما نداشته باشد نظام ما این اقتدار را ندارد. سردارعبدالرضا ناظری ۹ آذرماه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه همکاری […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه همه افراد جامعه نیاز به یک پلیس مقتدر و مهربان دارند، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب “پلیس مظهر اقتدار ملی است”، یعنی اگر این اقتدار را پلیس ما نداشته باشد نظام ما این اقتدار را ندارد.

سردارعبدالرضا ناظری ۹ آذرماه در حاشیه انعقاد تفاهمنامه همکاری با کمیته امداد استان کرمان، تشکیل این نهاد را از عنایات حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی این توفیق را دارد که بستر مناسب را برای اجرای مأموریت‌های تمامی سازمان‌ها و نهادها فراهم کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی هم‌زمان علاوه بر تأمین نظم و امنیت آحاد جامعه ازجمله کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های اجرایی به‌منظور نمود بهتر کار جمعی، بعضی از مأموریت‌ها را نیز به ‌صورت مشترک با سازمان‌ها و دستگاه‌ها از جمله کمیته امداد اجرا می‌کنیم.

ناظری بیان کرد: قطعاً خدماتی که امروز فراجا در بخش خدمتی خود ارائه می‌دهد هم امدادگران و هم مددجویان کمیته امداد از این خدمات بهره می‌برند و نفع امضای این تفاهم‌نامه‌ها به جامعه عظیمی خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه می‌طلبد با یک همراهی و همدلی بهتر، مجموعه‌های حمایتی را بیشتر مراقبت، صیانت و حفاظت کنیم که آسیب نبینند، تصریح کرد: به همه فرماندهان نیروی انتظامی در سراسر استان ابلاغ خواهیم کرد که مراقبت و مواظبت را از جامعه هدف کمیته امداد که به‌نوعی جامعه هدف ما هم بعد از امضای این تفاهمنامه هستند، آغاز کنند.

وی اظهار کرد: افرادی که به نام مقدس کمیته امداد از مردم کلاهبرداری می‌کنند و چهره این نهاد را مخدوش می‌کنند باعث بی‌اعتمادی در جامعه می‌شوند که هم پلیس امنیت اقتصادی و هم پلیس آگاهی به جد با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

ناظری در ادامه با بیان اینکه همه افراد جامعه نیاز به یک پلیس مقتدر و مهربان دارند، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب “پلیس مظهر اقتدار ملی است”، یعنی اگر این اقتدار را پلیس ما نداشته باشد نظام ما این اقتدار را ندارد.

وی در ادامه از آمادگی نیروی انتظامی در بحث جمع و توزیع کمک‌های مؤمنانه در بین نیازمندان خبر داد و بیان کرد: هم در حوزه لجستیک و در بحث تأمین امنیت این کمک‌ها می‌توانیم با کمیته امداد همکاری کنیم.

 فرمانده انتظامی استان کرمان یکی از کارهای ارزشمند کمیته امداد را اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و افزود: ما نیز آماده همکاری با این نهاد در بحث اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث مهارت‌آموزی مددجویان نیز آماده همکاری با کمیته امداد هستیم ابزار امیدواری کرد: با همراهی هم بتوانیم قدم‌های مؤثری در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برداریم.

انتهای پیام




اگر پلیس اقتدار نداشته باشد، نظام ما اقتدار ندارد

منبع: ایـسنا
? اگر پلیس اقتدار نداشته باشد، نظام ما اقتدار ندارد