اولین همایش تجلیل از پیمانکاران توسعه و احداث شبکه توزیع برق

محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان افزود: اولین همایش تجلیل از پیمانکاران برتر توسعه و احداث شبکه توزیع برق در شمال استان کرمان باحضور معاونین، اعضای هیئت مدیره  شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در محل سالن اجتماعات شهیدبافنده برگزارشد. به گزارش “فت فتو” محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان دراین همایش […]

محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان افزود: اولین همایش تجلیل از پیمانکاران برتر توسعه و احداث شبکه توزیع برق در شمال استان کرمان باحضور معاونین، اعضای هیئت مدیره  شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در محل سالن اجتماعات شهیدبافنده برگزارشد.

به گزارش “فت فتو” محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان دراین همایش با تشکراز خدمات پیمانکاران صنعت برق گفت:  توسعه و اصلاح شبکه توزیع نیازمند ارتباط دوسویه بین پیمانکاران و صنعت خواهد بود. 

وی با تاکید بر این که پیمانکاران بازوی اجرایی صنعت برق هستند،  داشتن توان عملیاتی و مهارتی پیمانکاران را مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: شرکت نیروهای پیمانکاری در دوره های آموزشی مستمر و ارتقاء توان عملی و  علمی آنان می تواند ضامن کیفیت کار و تضمین کننده سلامت جانی افراد شود.

سلیمانی ، تقویت دانش شرکت داری در شرکت های پیمانکاری را یک نیاز اساسی دانست و بر آموزش و تقویت دانش عملی و ایمنی کارکنان تاکید کرد. 

وی انجام ارزیابی مناسب از وضعیت پیمانکاران صنعت برق برای حصول اطمینان از دستیابی به اهداف برنامه ریزی شده پروژه ها ,  یکی از دغدغه های مدیران اجرایی صنعت برق دانست و اظهار داشت ؛برای انجام فرایند ارزیابی عملکرد موفق پیمانکاران علاوه بر به‌کارگیری بهترین و کاراترین ابزارهای سنجش بایستی اقدام به طراحی شاخص‌های ارزیابی مناسب و خاص آن نمود.

 رسول عبداللهی معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان نیز گفت؛  این شرکت در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی نسبت به واگذاری و برون سپاری فعالیت های اجرایی خود در بخش توسعه و احداث شبکه های توزیع پروژه های خود را به شرکت های پیمانکاری واگذار کرد.

رسول عبداللهی  افزود: در سال ۱۳۹۹ این فعالیت ها با حجمی قریب به ۱۰۰ میلیارد تومان، (۵۲ میلیارد تومان پروژه در مجموعه شهرستان ها و ۴۵ میلیارد تومان در مدیریت برق کرمان) توسط  شرکت های پیمانکاری انجام شده است و درصدد هستیم این رقم ۶۰ درصد افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: پروژه هایی که به طور خاص در سال ۹۹ اجرا کردیم شامل پروژه تعدیل بار و بازآرایی پست فوق توزیع رفسنجان، ساماندهی روشنایی بلوار شهید صدوقی و شاهد و تامین روشنایی پل بادپا، اصلاح روشنایی مسجد صاحب الزمان، تبدیل ۲۰۰کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در حوزه عملیاتی شرکت و شروع عملیات اجرایی ۲۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار رفسنجان بود.

عبداللهی به پروژه های در حال اقدام و اجرای سال ۱۴۰۰ شرکت اشاره کرد و افزود: پروژه تبدیل ۳۷۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، پروژه توسعه و نگهداری شبکه های برق روستایی، روستاهای فاقد برق، تبدیل ۲۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار پروژه هایی بسیار کارآمد در راستای تقویت، اصلاح و جلوگیری از سرقت شبکه هستند که به صورت کلید در دست واگذاری آنها براساس شرایط پیمان و مناقصات انجام می شود.

وی اضافه کرد:  در راستای  ارزیابی عملکردسالانه پیمانکاران نشست هم اندیشی با پیمانکاران انجام می شود .

وی افزود: در این همایش علاوه بر اینکه پیمانکاران برتر سال انتخاب و تقدیر می شوند، راهکارهایی در خصوص مسائلی که در طول سال اعم از ایمنی، قراردادها و شرایط پیمان متوجه پیمانکاران شده را برای بهتر شدن نتایج اجرایی کار و کمترشدن آسیب مالی و حقوقی آنها ارائه می کنیم.

معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: معیار ارزیابی انتخاب پیمانکاران برتر در این همایش ریز نمرات حاصل از کیفیت امور اجرایی پروژه ها، مبلغ قراردادی که در سال ۹۹ بستند، پیمانکارانی که تعداد تمدید کمتری در قرارداد خود دارند، تعداد قراردادها، عملکرد خوب در طول اجرای پروژه، شرکت در مناقصات، پیمانکارانی که مطالبات بیشتری داشتند، است و نتایجی که اعلام می شود حاصل این ارزیابی است.

گفتنی است در پایان از شرکت های پیمانکاری برتر صنعت برق درشمال استان بااهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

انتهای پیام/تاج الدینی




اولین همایش تجلیل از پیمانکاران توسعه و احداث شبکه توزیع برق

منبع:آرمـان
? اولین همایش تجلیل از پیمانکاران توسعه و احداث شبکه توزیع برق