اهداء کلاه ایمنی به خانواده های دارای موتورسیکلت در رفسنجان

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: کارکنان پلیس راه رفسنجان در اقدامی دلسوزانه به صورت محله محور خانواده هایی که تنها وسیله نقلیه آن ها موتورسیکلت بود را شناسایی و به آنان کلاه ایمنی اهدا کردند. به گزارش راه ارمان سرهنگ”علی رضایی”در تشریح این خبر گفت: طرح ایمن سازی راکبین موتور سیکلت با اهدای کلاه ایمنی و […]

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: کارکنان پلیس راه رفسنجان در اقدامی دلسوزانه به صورت محله محور خانواده هایی که تنها وسیله نقلیه آن ها موتورسیکلت بود را شناسایی و به آنان کلاه ایمنی اهدا کردند.

به گزارش راه ارمان سرهنگ”علی رضایی”در تشریح این خبر گفت: طرح ایمن سازی راکبین موتور سیکلت با اهدای کلاه ایمنی و نصب شبرنگ از ابتدای سال جاری به صورت ویژه در درستور کار پلیس راه قرار گرفته و همچنان در سطح استان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه شمال استان ادامه داد: در این راستا کارکنان پلیس راه رفسنجان در اقدامی متفاوت تر از قبل به صورت محله محور با برگزاری کلاس های آموزشی و مطلع کردن عموم مردم از فواید استفاده از کلاه ایمنی، خانواده هایی که تنها وسیله نقلیه آن ها برای تردد موتورسیکلت بود را شناسایی و به آنان کلاه ایمنی اهدا کردند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون با همکاری سازمان راهداری توزیع بیش از۶۷۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت با هدف حفظ سرمایه های انسانی در سطح شهرستان های شمالی استان انجام شده و در این راستا از دهیاران می خواهیم نسبت به شناسایی افرادی که تنها وسیله نقلیه آنان موتوسیکلت اقدام کنند تا در برنامه های بعدی با فرخوان این افراد بتوانیم به آنان آموزش دهیم و با همکاری دیگر نهادها به آنان کلاه ایمنی اهدا کنیم.

انتهای پیام/ تاج الدینی




اهداء کلاه ایمنی به خانواده های دارای موتورسیکلت در رفسنجان

منبع:آرمـان
? اهداء کلاه ایمنی به خانواده های دارای موتورسیکلت در رفسنجان