انهدام شبکه بزرگ توزیع موادمخدر در کرمان/ کشف ۲ تن انواع موادمخدر

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر و انهدام شبکه بزرگ توزیع مواد مخدر در عملیات پلیس شهرستان بم خبر داد. به گزارش فت فتو، سردار مهدی حاجیان در این رابطه اظهار داشت: دلاور مردان پلیس مبارزه با مواد مخدر بم با اشرافیت اطلاعاتی از وجود […]

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر و انهدام شبکه بزرگ توزیع مواد مخدر در عملیات پلیس شهرستان بم خبر داد.

به گزارش فت فتو، سردار مهدی حاجیان در این رابطه اظهار داشت: دلاور مردان پلیس مبارزه با مواد مخدر بم با اشرافیت اطلاعاتی از وجود محموله سنگین مواد مخدر در یکی از نقاط روستایی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با سرعت عمل مأموران پلیس و محاصره منزل مورد نظر در این روستا و با یک عملیات منسجم و طی بازرسی دقیق از قسمت‌های مختلف منزل، یک تن و ۷۵۸ کیلو حشیش، ۳۰۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۴ کیلو و ۲۰۰ گرم سوخته تریاک کشف و ۵ قاچاقچی دستگیر شدند.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پژو که در امر حمل این مواد مخدر استفاده می‌شد، گفت: در این عملیات مجموعاً ۲ تن و ۷۱ کیلو و ۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار حاجیان با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر، از تلاش‌های شبانه روزی همکاران انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر تقدیر کرد.

کد خبر ۵۴۷۲۷۰۱


مهسا شمس




انهدام شبکه بزرگ توزیع موادمخدر در کرمان/ کشف ۲ تن انواع موادمخدر

منبع: مــهر
? انهدام شبکه بزرگ توزیع موادمخدر در کرمان/ کشف ۲ تن انواع موادمخدر