انقلاب اسلامی به مردم ما عزت داد

غضنفرآبادی با بیان اینکه طلبکار انقلاب نباشيم، خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب مردم ما عزت نداشتند، انقلاب اسلامی به مردم ما عزت داد. به گزارش فت فتو، قبل از ظهر امروز و با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار، امام جمعه، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مسئول […]

غضنفرآبادی با بیان اینکه طلبکار انقلاب نباشيم، خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب مردم ما عزت نداشتند، انقلاب اسلامی به مردم ما عزت داد.

به گزارش فت فتو، قبل از ظهر امروز و با حضور جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در سازمان بسیج اقشار، امام جمعه، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مسئول سازمان بسیج عشایری استان، امام جمعه اهل تسنن، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان، سران طوایف، معتمدین، بزرگان گردهمايی بزرگ سران طوایف و عشایر شرق استان کرمان به همت حوزه بسیج عشایری حضرت عباس (ع) ریگان برگزار شد.

سپاه و بسیج خود را جدای از مردم نمی داند

سرهنگ حجت الله پاداش در این مراسم ضمن ابلاغ سلام فرمانده سپاه ثارالله به عشایر شرق استان، اظهار کرد: عشایر این منطقه همیشه پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار عنوان کرد: سپاه و بسیج خود را جدای از مردم نمی داند.
 
وی افزود: دشمن روی دانشگاه ها و مدارس ما برنامه ریزی کرده است.
 
پاداش تصریح کرد: قدردانی میکنم از مواضع انقلابی مولوی دلشاد نارویی امام جمعه اهل تسنن شهرستان ریگان.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان غیور، اظهار داشت: امروز دشمن تمام سعی و تلاشش این است که به تفکر بسیجی آسيب بزند.

 
نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بسیجی، یعنی تفکری که برای اقتدار، سربلندی و عزت ایران اسلامی تلاش می کند و جان خود را فدا می کند.
 
وی در ادامه با بیان اینکه تفکر بسیجی یعنی نوکری و خدمتگزاری برای این مردم، تصریح کرد: دشمن تفکر بسیج را دارد تخریب می کند و می خواهد به دستاوردهای بسیج آسیب بزند.
 
وی ادامه داد: تفکر بسیجی اگر صد صد درصد بر کشور حاکم شود، صد درصد عزتمندی ملت ما بیشتر خواهد بود‌.
 
دکتر غضنفرآبادی با بیان اینکه طلبکار انقلاب نباشيم، خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب مردم ما عزت نداشتند، انقلاب اسلامی به مردم ما عزت داد.
 
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را نباید فراموش کرد، ابراز داشت: دشمن تمام توان خود را گذاشته به عزت و اقتدار ما آسیب بزند، با وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال ضربه زدن به اتحاد ماست، تصریح کرد: اختلاف بنیان کن است و اگر کسی بخواهد اختلاف بیندازد خائن است.
 
رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی افراد ممکن است فریب برخورند، افزود: قبل از انقلاب را برای جوانان بیان کنید.
 
وی در خاتمه با بیان اینکه اتحاد را حفظ کنیم و دشمن دنبال ضربه زدن به اتحاد مردم است، اظهار کرد: تمام تلاش دشمن این است که اتحاد شیعه و سنی را از بين ببرد.

حجت الاسلام رضازاده در همایش سران طوایف سرق استان کرمان گفت: انقلاب اسلامی تفکر بسیج ۲۰ میلیونی به ارمغان آورد. 

 
امام جمعه ریگان با بیان اینکه نمره ممتاز در جهاد فی سبیل الله مال بسیج است، عنوان کرد: هیچ تفکری بالاتر از بسیج نیست.

انتهای پیام/




انقلاب اسلامی به مردم ما عزت داد

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی به مردم ما عزت داد