انقلاب اسلامی؛ زنده تا ابد

انقلاب اسلامی حرکتی از جنس جریان مردمی با هدایت و رهبری که بر پایه‌های آموزه‌های اسلامی است و آن جیزی که سبب تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب هاست اتکا مبانی اسلامی است. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ انقلاب اسلامی، یگانه انقلابی است که توانسته اندیشه خود را در سطح وسیعی از […]

انقلاب اسلامی حرکتی از جنس جریان مردمی با هدایت و رهبری که بر پایه‌های آموزه‌های اسلامی است و آن جیزی که سبب تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب هاست اتکا مبانی اسلامی است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ انقلاب اسلامی، یگانه انقلابی است که توانسته اندیشه خود را در سطح وسیعی از جهان انتشار دهد و وارد شدن این انقلاب به چهل سالگی دوم نشان اوج اعتلای این انقلاب است، این یادداشت مروری کوتاه بر تداوم اندیشه انقلاب اسلامی است.

سلام بر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سلام بر انقلابی که رمز پیروزی آن، پویشی خدایی، رهبری یگانه و وحدت مردمی ناب بوده و هست. انقلاب اسلامی ایران، انقلابی است جاودانه که رمز بقای آن در کل جهان پایدار و ناب است.

انقلاب ها در جهان دوران افولی دارند که انقلاب اسلامی ایران از همه‌ معنای افول ها بدور است چرا که پایه و اساس این امر بر مبنای اسلام و انسانیتی قرآنی بنا شده است که برای دست یافتن به آن خونِ دلها خورده شده و خون‌های پاکی ریخته شده است و خون کارها می‌کند!

ما در چهل و چهار سالگی انقلابمان از تمدنی سخن می‌گوییم که خلقت عالم و آدم را معنا می بخشد!

ما از تمامیت معنایی حرف می زنیم که سال‌هاست کلام خدا را دنبال می کند تا به تجلی واقعی برساند!

ما در این سالهای انقلابمان چهل سالگی‌ای را پشت سر گذاشته ایم که صبر و استقامت و سازندگی را نشان داده و اینک در گام دوم انقلابمان با صلابت هر جه بیشتر به پیش می‌رویم.

اگر این انقلاب و این کشور و این آرمان‌های ناب نبودند، پس چرا همیشه و همیشه دشمنان اسلام و قرآن کمر به نابودی آن بستند و همچنان بر مقاصد شومشان پافشاری می کنند؟ آری، نبرد حق و باطل همیشگی ست و انقلاب اسلامی ایران نیز بسی سال است که در مقابل باطل و عواملش کوتاه نیامده است و محکم و پابرجا ایستادگی کرده است تا به اهداف خود برسد.

به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای، فرایند تحقق اهداف اسلامی، یک فرایند طولانی و البته دشواری است. به طور نسبی انسان به آن اهداف نزدیک می شود؛ اما تحقق آن‌ها، بسیار طولانی است.

زنجیره‌ مستمر انقلاب را این حلقه‌ها تشکیل می دهند انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه‌ اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی.
 
آری و اینک هنگامه‌ ادامه‌ راه است، راهی که رهبر عزیزمان آن را در متن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به زیبایی تمام مطرح کرده اند و جوانان عزیز کشورمان را به آن فرا خوانده اند.

ما بر این عهد می مانیم و در این تکاپو به فضلِ خدایِ یگانه گام بر می داریم و با عنایت صاحب امرمان و مدد از شهدای انقلابمان به پیش خواهیم رفت.

یاداشت به قلم: سمانه شهیدی

انتهای خبر/زرند




انقلاب اسلامی؛ زنده تا ابد

منبع:آرمـان
? انقلاب اسلامی؛ زنده تا ابد