انعقاد تفاهمنامه میان بسیج سازندگی و بانک ملت در راستای محرومیت زدایی در کرمان

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به زودی تفاهمنامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و بانک ملت در راستای محرومیت زدایی در استان کرمان منعقد می شود. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، نشست مشترک رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیرعامل بانک ملت […]

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به زودی تفاهمنامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی و بانک ملت در راستای محرومیت زدایی در استان کرمان منعقد می شود.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، نشست مشترک رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیرعامل بانک ملت و رییس سازمان بسیح و سازندگی استان کرمان در محل کمیسیون اقتصادی برگزار شد.

محمدرضا پورابراهیمی در این جلسه اعلام کرد: اقدامات بسیار خوبی توسط بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی در استان کرمان انجام شده و اقدامات زیرساختی مثل آب شرب روستاها، قنوات، آب کشاورزی، مدارس حوزه های خدماتی و مسکن به شکل ویژه ای در دستور کار سازمان بسیج سازندگی قرار دارد. 

وی در ادامه با تشکر از انجام فعالیت های اجتماعی بانک ها افزود: تلاش این بوده از ظرفیت نظام بانکی در راستای مسئولیت های اجتماعی برای محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور بهره بگیریم و از بانک ملت که همواره در مسئولیت های خدمت رسانی در استان کرمان تشکر می کنم.

پورابراهیمی تصریح کرد: به زودی تفاهمنامه همکاری بین بانک ملت و بسیج سازندگی استان کرمان برای محرومیت زدایی در استان امضاء و در دو هفته آینده فعالیت های اجتماعی بانک ملت در مناطق محروم استان کرمان آغاز می شود.

در ادامه این نشست رییس سازمان بسج سازندگی استان کرمان گزارشی از اقدامات سال گذشته این سازمان در مناطق محروم شهرستان های کرمان و راور ارائه داد و افزود: با همکاری بانک رفاه و با پیگیری دکتر پورابراهیمی بیش از ۳۰ میلیارد ریال طرح های عمرانی در مناطق روستایی در راستای محرومیت زدایی در یک سال گذشته عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: برنامه جامع امسال که شامل آبرسان شرب، کشاورزی، محرومیت زدایی و … است با همکاری بانک ملت انجام می شود.

همچنین دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت نیز در این نشست با تشکر از دکتر پورابراهیمی در جهت پیگیری وضعیت مناطق محروم گفت: در راستای فعالیت های اجتماعی بانک ها آماده همکاری با بسیج سازندگی هستیم و در سال های گذشته در محرومیت زدایی مشارکت داشته ایم.

انتهای پیام




انعقاد تفاهمنامه میان بسیج سازندگی و بانک ملت در راستای محرومیت زدایی در کرمان

منبع: ایـسنا
? انعقاد تفاهمنامه میان بسیج سازندگی و بانک ملت در راستای محرومیت زدایی در کرمان