اندیشه ای که در مسیر سرخ شهادت طلبی حرکت کند، ماندگار است

کرمان – فت فتو – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: فقط اندیشه هایی مانا و جاودانه خواهند بود که با اندیشه حسینی، سیره زینبی، وفاداری عباس گونه و ایمان سجادی هماهنگ بوده و در مسیر سرخ شهادت طلبی و ولایت مداری حرکت کند. به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط […]

کرمان – فت فتو – رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: فقط اندیشه هایی مانا و جاودانه خواهند بود که با اندیشه حسینی، سیره زینبی، وفاداری عباس گونه و ایمان سجادی هماهنگ بوده و در مسیر سرخ شهادت طلبی و ولایت مداری حرکت کند.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان یدالله موحد افزود: آینه تمام نمای تاریخ اسلام به خوبی نشان داد که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست و تنها اندیشه هایی مانا و جاودانه خواهد بود که با اندیشه حسینی، سیره زینبی، وفاداری عباس گونه و ایمان سجادی هماهنگ بوده و در مسیر سرخ شهادت طلبی و ولایت مداری حرکت کند.

وی اظهار دتشت: اربعین حسینی در حقیقت روزی برای مرور دوباره آموزه های نهضت شهیدان کربلا به ویژه سرور و سالار شهیدان است تا بدانیم حقیقت مسیر جاودانگی، از مسیر پایبندی به مکتب سرخ عاشورا نشات می گیرد.

موحد تصریح کرد: اینجانب فرارسیدن چهلمین روز شهادت سومین اختر آسمان امامت و ولایت، سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به دوستداران آن امام همام تسلیت عرض نموده و تداوم اهتزاز بیرق جمهوری اسلامی ایران تحت آموزه های مکتب حسینی را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.




اندیشه ای که در مسیر سرخ شهادت طلبی حرکت کند، ماندگار است

منبع:ایرنـا
? اندیشه ای که در مسیر سرخ شهادت طلبی حرکت کند، ماندگار است