انجام مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه ریشه در فرهنگ دینی دارد

رفسنجان – مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: انجام مسئولیت‌های اجتماعی این مجتمع ریشه در فرهنگ غنی دینی و ملی ما دارد. به گزارش فت فتو، روح‌الله ابوالهادی عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه آکادمی کارآفرینی اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و به‌طور کلی شرکت ملی صنایع مس ایران، از اوایل […]

رفسنجان – مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: انجام مسئولیت‌های اجتماعی این مجتمع ریشه در فرهنگ غنی دینی و ملی ما دارد.

به گزارش فت فتو، روح‌الله ابوالهادی عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه آکادمی کارآفرینی اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و به‌طور کلی شرکت ملی صنایع مس ایران، از اوایل راه‌اندازی، توجه ویژه‌ای به مسئولیت اجتماعی داشته که از قدیمی‌ترین آنها می‌توان به ایجاد باغ کنتوئیه اشاره کرد که در چند کیلومتری مجتمع قرار دارد و هم‌زمان با راه‌اندازی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اتفاقاتی که در سال‌های اخیر به‌تدریج شکل گرفت با توجه به ضرورت‌هایی که احساس می‌شد، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی هنری و اجتماعی بود و این کار شکل گرفت و به‌تدریج گسترش یافت تا اینکه در دهه ۹۰ شعار «مس، حامی فرهنگ و هنر» مطرح شد و به‌طور جد و با حمایت همه مدیران ارشد این رویکرد را ادامه دادیم.

ابوالهادی بیان کرد: در یکی دو سال اخیر هم در آزمون کرونا و دیگر بحران‌ها، شعار «در بحران‌ها همراه شماییم» را مطرح کردیم و فکر می‌کنم به‌طور نسبی در این زمینه هم موفق بودیم اگر چه خود ما نباید داوری کنیم اما براساس اطلاعاتی که داریم توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان اضافه کرد: همه این شعارها و رویکردها در فرهنگ غنی ما ریشه دارد.

ابوالهادی ادامه داد: همیشه مدیران ارشد مس سرچشمه رفسنجان با مفهوم شکرگزاری یک کار خیر را انجام می‌دهند تا شایسته‌ترین واکنش نسبت به این موقعیتِ مناسب باشد.

وی عنوان کرد: یکی از اتفاقات خیلی خوبی که افتاد حضور در کنار انجمن کارآفرینی بود که تصمیم گرفته شد ایده‌های خوب این افراد را حمایت کنیم و امیدوارم این اتفاقات ارزنده سال‌ها تداوم داشته باشد تا باقیات‌الصالحاتی برای مجموعه شرکت مس و همه ما باشد.

گفتنی است؛ آکادمی انجمن توسعه کارآفرینی رفسنجان با هدف آموزش و پرورش جوانان مستعد در راستای اهداف عالیه انجمن کارآفرینان و به‌منظور توسعه و ترویج کارآفرینی، به همت این انجمن و مشارکت اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان و با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان فعالیت خود را آغاز کرده است.

کد خبر ۵۲۹۹۰۶۸




انجام مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه ریشه در فرهنگ دینی دارد

منبع:مــهر
? انجام مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه ریشه در فرهنگ دینی دارد