انتقاد تند نکونام از کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزش فت فتو، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان که تیمش نتوانست در بازی خانگی مقابل مس کرمان به برتری برسد و دو امتیاز مهم را از دست داد در نشست خبری پایان بازی نسبت به عملکرد کمیته انضباطی واکنش تندی داشت. نکونام که از جریمه شخصی کمیته انضباطی ناراحت بود درباره […]

به گزارش گروه ورزش فت فتو، جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان که تیمش نتوانست در بازی خانگی مقابل مس کرمان به برتری برسد و دو امتیاز مهم را از دست داد در نشست خبری پایان بازی نسبت به عملکرد کمیته انضباطی واکنش تندی داشت.

نکونام که از جریمه شخصی کمیته انضباطی ناراحت بود درباره این جریمه اظهار داشت: در هفته‌های قبل مصاحبه کردم کمیته انضباطی من را جریمه کرد چرا من را جریمه می‌کنند چون حرف حق می‌زنم و از منافع باشگاهم دفاع می‌کنم و به نفع فوتبال صحبت می‌کنم. اگر راست می‌گویند بروند باشگاه‌های بدهکار را جریمه کنند که سال‌هاست نمی‌توانیم پول‌مان را از آنها بگیریم.

سرمربی فولاد تأکید کرد: من حتی نمی‌توانم پولم را از تیم ملی بگیرم از تیم ملی هم طلبکارم اما من را جریمه می‌کند. با این حال من باز هم اعتراض خواهم کرد. همه اینها به خاطر این است که باشگاه ما زور ندارد و در این بخش ضعیف است.

انتهای پیام/۴۰۴۸/




انتقاد تند نکونام از کمیته انضباطی

منبع:آنـــا
? انتقاد تند نکونام از کمیته انضباطی