امیر برجی بخشدار مرکزی فهرج شد

طی حکمی از سوی استاندار کرمان امیر برجی به سمت سرپرست بخشداری مرکزی فهرج منصوب شد. به گزارش فت فتو؛ طی حکمی از سوی محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، امیر برجی به سمت سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فهرج منصوب و معرفی شد. در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فهرج با تقدیر از زحمات ۳ ساله […]

طی حکمی از سوی استاندار کرمان امیر برجی به سمت سرپرست بخشداری مرکزی فهرج منصوب شد.

به گزارش فت فتو؛ طی حکمی از سوی محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، امیر برجی به سمت سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان فهرج منصوب و معرفی شد.

در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فهرج با تقدیر از زحمات ۳ ساله فرهاد گوری بخشدار سابق، امیر برجی بعنوان سرپرست بخشداری مرکزی معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی که صبح امروز برگزار شد با قدردانی از تلاش های فرهاد گوری بخشدار سابق گفت: مسئولیت امانتی الهی است که به واسطه مردم به افراد داده می‌شود و باید از آن فقط در جهت رفع موانع پیشرفت و توسعه جامعه و باز کردن گره از مشکلات مردم استفاده کرد.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای امیر برجی سرپرست بخشداری مرکزی تأکید کرد: فرصت خدمت بسیار کوتاه و گذرا است، شأن مسئولان فقط خدمت کردن به مردم آن هم به صورت جهادی و شبانه روزی است.

آقاملایی در ادامه به جلسه شورای اداری استان که با حضور ریاست محترم جمهور برگزار شد اشاره و اظهار کرد: یکی از مصوبات این جلسه آغار خط انتقال آب شرب از سد نسا برای شهرستان فهرج و دو شهرستان نرماشیر و ریگان بود که بزودی مراحل اجرای آن آغاز می شود.

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در آیین تکریم و معارفه بخشدار مرکزی با اشاره به سفر اخیر ریاست محترم جمهور به استان و حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان فهرج گفت: حضور دکتر رییسی و نماینده های ویژه ایشان در نقاط محروم استان بی سابقه بوده است.

وی افزود: بزودی برکات این سفره متوجه استان و شهرستان فهرج خواهد شد.
سعیدنیا همچنین با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت به مدیران ادارات توصیه کرد با مردم و در میان مردم باشند و مشکلات را میدانی بررسی و مرتفع کنند.

فرماندار فهرج در ادامه از فرهاد گوری بخشدار سابق بعنوان فردی بااخلاق و صبور نام برد و اظهار کرد: طی چند ماه اخیر بی اخلاقی از آقای گوری ندیدم و با همه آنچه که در توان داشت خدمت کرد.

وی همچنین از امیر برجی سرپرست بخشداری مرکزی بعنوان فردی دارای تحصیلات عالیه یاد کرد و گفت: آقای برجی از فرزندان شهداست و مطمئنا در انجام امورات محوله موفق خواهند بود.

سعیدنیا در بخش دیگری از صحبت هایش خطاب به سرپرست بخشداری مرکزی اظهار کرد: طی ۲ ماه از تمام روستاهای بخش بازدید و شناسنامه کامل بخش مرکزی را نیز در اسرع وقت تدوین کنید.فرماندار فهرج با تاکید بر افزایش ارتباط با اقشار مختلف مردم بیان کرد: اولویت کاری سرکشی به خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران باشد.

وی همچنین بر ارتباط مستمر و موثر با روسای ادارات نیز تاکید کرد و گفت: در توسعه متوازن خدمات توجه و دقت لازم صورت پذیرد.

سعیدنیا با بیان اینکه وضعیت آرد و سوخت نانوایی ها نیز باید به روز شود افزود: ارتباط با شوراها و دهیاران بیشتر و دوره های آموزشی را برای آنها برگزار کنید.

فرماندار فهرج تاکید کرد: در اجرای طرح آبرسانی به بسیج کمک کنید تا تنش آبی در روستاها هر چه سریعتر مرتفع شود.

وی ساماندهی پارک ها را یکی دیگر از وظایف سرپرست بخشداری مرکزی عنوان کرد و گفت: جای شرکت عمران و توسعه را در شهرستان خالی میبینم و از شما میخواهم نسبت به راه اندازی این شرکت اقدام نمایید.

فرهاد گوری بخشدار سابق مرکزی فهرج نیز در این مراسم گفت: خداوند را شاکرم که در طول ۳ سال اخیر که خدمتگزار مردم بخش مرکزی بودم توانستم به قول خود در خدمت خالصانه و صادقانه عمل کنم.


وی فزود: فهرج شهرستانی محروم و کار برای خدمت در این منطقه زیاد است.

گوری در ادامه به گوشه ای از اقدامات خود از سال ۹۸ تاکنون اشاره و بیان کرد: اولین اقدام بنده در بدو ورود بروزرسانی و نصب کدپستی در ۴۴ روستای بخش مرکزی بود.

بخشدار سابقه مرکزی فهرج با بیان اینکه در حال حاضر همه روستاهای این بخش به کپسول آتش نشانی مجهز شده اند افزود: در زمان اوج کرونا ضدعفونی اکثر روستاها را نیز به صورت مستمر پیگیری و انجام دادیم.

وی با اشاره به تجهیز روستاهای بخش مرکزی به سیستم مکانیزه جمع آوری زباله گفت: در بحث کارهای عمرانی یک رکورد ویژه در استان به ثبت رسید و طی آن بالغ بر ۵۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع آسفالت را از محل قیر مشارکتی بنیاد مسکن اجرا کردیم.

گوری همچنین از جدول گذاری روستاها به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر، خرید وسایل پارک، لوله گذاری مشارکتی، اجرای زمین چمن مصنوعی در روستای برج معاذ و … بعنوان دیگر اقدامات صورت گرفته نام برد و اظهار کرد: جای دارد از حمایت های امام جمعه محترم، فرماندار، اعضای شورای تامین، شورای اداری، دهیاران، شوراهای اسلامی و سایر مسئولان تشکر ویژه داشته باشم و اگر در انجام وظایف خود کوتاهی انجام گرفته بی تردید سهوی بوده و از مردم عزیز حلالیت میطلبم.

همچنین امیر برجی سرپرست بخشداری مرکزی فهرج در این مراسم گفت: از اینکه توفیق خدمت رسانی به مردم نصیب بنده شده است بسیار خرسند و خداوند را شاکرم.


وی افزود: ۱۱ سال در فرمانداری سابقه کار دارم و مشکلات و ظرفیت های روستاها را به خوبی میشناسم.

برجی اضافه کرد: برای رفع مشکلات و خدمت به مردم نیازمند مساعدت و همکاری مسئولان شهرستان هستم تا بتوان گام های موثری برای خدمت به این مردم عزیز برداریم.

سرپرست بخشداری مرکزی در ادامه به برنامه های کاری خود اشاره کرد و گفت: در جهت پیشرفت و توسعه روستاها عدالت محوری و نگاه متوازن مد نظر بنده است.
وی اظهار کرد:اقدامات عمرانی در روستاها نیازمند کار جهادی است و از این رو شوراها و دهیاران باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

برجی تاکید کرد: به دنبال این هستیم جایگاه نظارتی شوراها و ساختار دهیاری ها احیا شود و مصمیم با راه اندازی شرکت توسعه عمرانی دهیاری محدودیت هایی که در اجرای پروژه ها داریم را برطرف کنیم.

انتهای پیام/عباسزاده




امیر برجی بخشدار مرکزی فهرج شد

منبع:آرمـان
? امیر برجی بخشدار مرکزی فهرج شد