امسال آب در هیچ نقطه‌‌‌ای از ایران قطع نمی‌شود

فت فتو ـ گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور وعده داد:«با وجود افزایش شدید گرمای هوا با تمهیدات اتخاذشده،امسال قطعی شبکه آب در هیچ نقطه‌‌‌ای از ایران نداریم». اتابک جعفری،ادامه داد:«چنانچه قطعی آب احتمالی و موقت در برخی نقاط رخ دهد،به دلیل حوادث و مشکلات شبکه آب است و در زمان کوتاهی رفع می‌شود». […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور وعده داد:«با وجود افزایش شدید گرمای هوا با تمهیدات اتخاذشده،امسال قطعی شبکه آب در هیچ نقطه‌‌‌ای از ایران نداریم».

اتابک جعفری،ادامه داد:«چنانچه قطعی آب احتمالی و موقت در برخی نقاط رخ دهد،به دلیل حوادث و مشکلات شبکه آب است و در زمان کوتاهی رفع می‌شود».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو سراسری،وی ۱۲ تیرماه اظهار کرد:«تمام پروژه‌‌‌های آبی کشور که پیش‌تر متوقف شده بود،اکنون در حال پیگیری و اجراست و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌‌‌رسد».

 وی افزود:«امسال در مقایسه با سال قبل ۲۶‌درصد کاهش بارندگی در کشور گزارش شد و این امر نشان می‌دهد که بحران خشکسالی در ایران تنها مختص یک‌سال نیست و ادامه‌دار خواهد بود. ما برای گذر از این شرایط سخت باید برنامه‌های جامع و مدونی داشته باشیم». / الف




امسال آب در هیچ نقطه‌‌‌ای از ایران قطع نمی‌شود

منبع:خبر کرمان
?

امسال آب در هیچ نقطه‌‌‌ای از ایران قطع نمی‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی