امروز جوانان پرچم دار نظام اسلامی و شهیدان در جهان هستند

عفت شریعتی گفت :جهاد تبیین باید در دستور کارهای آموزشی و پرورشی قرار گیرد در حالی که علما و روحانیون نقش مهمی در تشریح جهاد تبیین دارند. به گزارش فت فتواز کرمان در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام )  مراسم یادواره ۱۴ شهید دهستان شعبجره و سردار دلها در جوار امام […]

عفت شریعتی گفت :جهاد تبیین باید در دستور کارهای آموزشی و پرورشی قرار گیرد در حالی که علما و روحانیون نقش مهمی در تشریح جهاد تبیین دارند.

به گزارش فت فتواز کرمان در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام )  مراسم یادواره ۱۴ شهید دهستان شعبجره و سردار دلها در جوار امام زاده پیر سردار این دهستان برگزار گردید.

این مراسم با گلباران قبور شهدا ، مداحی ، پخش کلیپ ، خاطره گویی و سخنرانی همراه بود.

: عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی  گفت:  درخرمشهر شاهد جنایت های رژیم بعثی بودیم لذا ما مدیون شهیدان هستیم کسانی که زنده اند و در درگاه خداوند روزی می خورند.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در جامعه بشریت در اوج عظمت و اقتدار است و تحریم های دشمنان نمی تواند ذره ای از عظمت ما کم کند.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان افزود: مقام معظم رهبری در برنامه گام دوم منویاتی داشتند که چراغ راهنما برای همگان است خصوصا توجه به جامعه جوان باید مد نظر کسانی باشد که برنامه ریز در این عرصه ها هستند.

وی ابراز داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ما تمدن نوین اسلامی را پیش رو داریم و ایران پیش گام تمدن نوین اسلامی است چون این نوید و بشارت در قران کریم آمده است .

عفت شریعتی کوهبنانی گفت: پرچم اقتدار جهان اسلام به دست مقام معظم رهبری تقدیم حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  خواهد شد لذا تک تک اقشار جامعه تاثیرگذاری خاص خود را دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: جهاد تبیین باید در دستور کارهای آموزشی و پرورشی قرار گیرد در حالی که  علما و روحانیون نقش مهمی در تشریح جهاد تبیین دارند.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس گفت: امروز مردم مظلوم جهان در حقیقت مقام عظمای ولایت و ایران اسلامی را پشتیبان خود می دانند و امروز در جای جای جهان سردار دلها را می شناسند و در برابر عظمت ایشان خاضع هستند

وی ادامه داد: ما سرمایه هایی همچون خون شهدا و مداد علما داریم لذا وظیفه ای سنگین بر عهده ماست مقام معظم رهبری دیروز خطاب به همگان مساله های مهمی گفتند باید در راستای حیات طیبه تلاش کنیم امروز حجاب و عفاف زن ایرانی الگو برای جهان اسلام است

امروز جوانان پرچم دار نظام اسلامی و شهیدان در جهان هستند.

عفت شریعتی کوهبنانی  گفت: تقریبا ده سالی با کمبود آب و خشکسالی مواجه هستیم که از سال ۹۹ پیگیر انتقال آب خلیج فارس به زرند و کوهبنان هستم که انشاالله عملیاتی خواهد شد اما زمان و اعتبار می خواهد

وی خاطر نشان کرد: مساله تحقق حق و حقوق کارکران عرصه تولید در دستور کار قرار گرفته کسانی که در اعماق زمین فقط خدواند پناه آنان هست لذا در دیدار با وزیر کار پیگیر حل و فصل مشکلات این قشر عزیز بودم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از آغاز سال ۹۹ روکش آسفالت جاده کوهبنان به زرند پیگیری شده که امیدواریم تحقق این مهم هر چه زودتر میسر شود.

وی بیان داشت: پیگیری راه اندازی اینترنت پرسرعت دهستان شعبجره ، جبران خسارت به کشاورزان ، بخشودگی وام های کشاورزی شهرستان های زرند و کوهبنان صورت گرفته است.

نماینده مردم‌ زرند و‌کوهبنان در مجلس ابراز داشت:  از سرمایه گذاران برای حضور در شهرستان های زرند و کوهبنان خصوصا دهستان شعبجره دعوت می شود که قطعا مورد حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولین خواهند بود.

وی تصریح کرد: سرمایه اصلی در کرمان بخش معادن است که باید با حضور سرمایه گذاران پاک دست زمینه راه اندازی و افزایش تولید فراهم شود.

عفت شریعتی کوهبنانی گفت: باید از نیروی انتظامی ، سپاه پاسداران و بسیجیان که همواره در کنار مردم و در خدمت آنان هستند تشکر نمود.

خبرنگار :رسول سیف الدینی فت فتو 




امروز جوانان پرچم دار نظام اسلامی و شهیدان در جهان هستند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? امروز جوانان پرچم دار نظام اسلامی و شهیدان در جهان هستند