امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ‌آزاد

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه از نیرو‌های جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی دعوت به همکاری کرده است. ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد […]

به گزارش گروه دانش و فناوری فت فتو، مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه از نیرو‌های جوان متعهد و متخصص علمی براساس طرح آمایش آموزشی دعوت به همکاری کرده است.

ثبت نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی که از ۲۱ شهریور سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود تا ۷ مهر ماه ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و تکمیل مدارک مدنظر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به آغاز فراخوان دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب هیأت علمی (از طریق سامانه جامع دانشگاه sajed.iau.ir) و همچنین مصوبه «ضوابط ویژه جذب برگزیدگان بنیاد ملی نخبگان» شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزیدگان حمایت جذب در مؤسسات علمی بنیاد مطابق شیوه نامه «تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر دانشگاهی در مؤسسه‌های علمی» طرح شهید دکتر شهریاری، در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

به منظور جلوگیری از تأخیر در فرایند بررسی تقاضای استخدام فارغ التحصیلان مرد برگزیده طرح نظام وظیفه تخصصی (مربوط به بنیاد ملی نخبگان و مرکز تعاملات بین المللی) مطابق با شیوه‌های مربوطه، امکان شرکت در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی و طی همزمان مراحل انجام پروژه جایگزین خدمت، وجود دارد. در این مدت فرایند بررسی صلاحیت علمی و عمومی افراد انجام می‌شود. در صورت اتمام فرایند جذب و موافقت با استخدام برای صدور حکم کارگزینی نیاز به ارایه مدارک اتمام دوره مطابق قوانین خواهد بود.

با فراهم شدن امکان جذب دانش آموختگان مقطع دکتری تخصصی مشمول وظیفه عمومی با استفاده از طرح مشمولین متخصص در دانشگاه آزاد اسلامی افراد برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان در صورت تمایل می‌توانند برای عضویت در هیأت علمی وظیفه رشته‌های مورد نیاز به سامانه جامع دانشگاه مراجعه و تقاضای جذب خود را ثبت کنند.
انتهای پیام/




امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ‌آزاد

منبع:آنـــا
? امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ‌آزاد