کل اخبار 108521 اخبار امروز : 123
  • تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 - March - 2024
  • ساعت :

    امداد رسانی به روستاهای سیل زده ادامه دارد

    کرمان” title=””> کرمان (فت فتو) – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به شرق استان از پل محور ترانزیتی ریگان ایرانشهر بازدید کرد و گفت با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی ریگان ایرانشهر تا صبح فردا برقرار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر […]

    کرمان” title=””>

    کرمان (فت فتو) – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در سفر به شرق استان از پل محور ترانزیتی ریگان ایرانشهر بازدید کرد و گفت با ایجاد انحراف در مسیر رودخانه، راه ارتباطی ریگان ایرانشهر تا صبح فردا برقرار می‌شود.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به شرق استان از پل تخریب شده محور ترانزیتی «ریگان – ایرانشهر» بازدید کرد.

    بارندگی‌های شدید روزهای گذشته موجب طغیان رودخانه‌ توکل‌آباد و تخریب پل محور «ریگان – ایرانشهر» و انسداد این محور اصلی شده است.

    سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم برای تامین ماشین‌آلات مهندسی و کامیون در محل انجام شده و نیروها اکنون در حال تلاش برای بازگشایی محور هستند.

    آیت اللهی موسوی افزود: با ایجاد انحراف در رودخانه، آب به مسیر دیگری هدایت می شود تا مسیر عبور و مرور خودروها به صورت آبنما برقرار و راه بازگشایی شود.

    وی ابراز امیدواری کرد: در صورتی که مشکلی به وجود نیاید، راه ارتباطی ریگان به ایرانشهر در اسرع وقت باز شود و کار امدادرسانی به روستاهای دیگر اعم از رفع قطعی برق و آب انجام خواهد شد.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان اظهار کرد: بارندگی‌های شدید و جاری شدن سیل و طغیان رودخانه‌ها در ریگان، موجب درگیری و انسداد ۷۵ راه روستایی شده است.
    وی همچنین از آبگرفتگی ۱۰۰ منزل شهری و روستایی، قطع برق ۳۰ روستا، قطع آب ۱۵ روستا و مشکل ارتباط تلفنی ۳۰ روستا در مناطق سیل‌زده شرق استان خبر داد.

    آیت اللهی موسوی عنوان کرد: سه نیروی اداره برق نیز که در یکی از روستاهای سیلابی ریگان گرفتار شده بودند، توسط امداد هوایی به ریگان انتقال داده شدند ضمن آنکه امکان انتقال هوایی سه نیروی خدمت راهداری به دلیل کوهستانی بودن و مه گرفتگی منطقه میسر نشد که فردا صبح انجام می‌گیرد.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین از انتقال یک زن باردار و یک بیمار قلبی از روستاهای هدایت‌آباد و حلیله توسط امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر به ریگان، جهت مراحل درمانی و پزشکی خبر داد.




    امداد رسانی به روستاهای سیل زده ادامه دارد

    منبع: پــانا
    ? امداد رسانی به روستاهای سیل زده ادامه دارد

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا