امدادرسانی و اسکان ۲۶ هزار نفر در سیل کرمان/ توزیع ۳۰۰ تُن اقلام امدادی، زیستی و معیشتی

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان کرمان از امدادرسانی و اسکان ۲۶ هزار نفر متاثر از سیل و توزیع ۳۰۰ تُن اقلام امدادی، زیستی و معیشتی در ۲۰۰ روستای حادثه دیده در سیل های اخیر سراسر استان خبر داد.  به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، رضا فلاح گفت: با […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان کرمان از امدادرسانی و اسکان ۲۶ هزار نفر متاثر از سیل و توزیع ۳۰۰ تُن اقلام امدادی، زیستی و معیشتی در ۲۰۰ روستای حادثه دیده در سیل های اخیر سراسر استان خبر داد. 

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، رضا فلاح گفت: با توجه به بارش‌های اخیر در سراسر استان ۲۶ هزار نفر متاثر از سیل در طول مدت ۱۸ روز به صورت مداوم امدادرسانی و اسکان اضطراری شدند.
وی افزود: ۳۰۰ تُن اقلام امدادی، زیستی و معیشتی در ۲۰۰ روستای حادثه دیده از سیل توسط جمعیت هلال احمر کرمان توزیع شده است.  

فلاح با اشاره به اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان ۱۸ روز به صورت مداوم در مناطق حادثه دیده از سیل امدادرسانی می کنند، خاطرنشان کرد: ۱۸۲ تیم امدادی متشکل از ۷۷۳ امدادگر و نجاتگر در ۱۲ شهرستان متاثر از سیل خدمات امدادی ارائه کردند.
وی با اشاره به نجات و انتقال ۳۰ فرد گرفتار در سیل، زن باردار، بیماران با ناراحتی قلبی و برق گرفتگی توسط امدادهوایی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: ۸ فروند هلی کوپتر هلال احمر، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در حال امدادرسانی در روستاهای محصور شده هستند. 
وی اظهار داشت: ۶۰ تُن اقلام امدادی از استان های تهران، یزد، اصفهان و مرکزی به صورت هوایی و زمینی به استان کرمان ارسال شده است. 
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به رهاسازی ۲۰ خودور گرفتار در سیل و رودخانه تصریح کرد: ۱۸۰ خودوری نجات، امدادی، سبک و سنگین در عملیات امدادونجات به کار گرفته شده است.
 رضا فلاح ادامه داد: یکی از وظایف امدادگران در حال حاضر تخلیه آب از منازل است که با حضور ۴۰ تیم و توسط ۲۸ دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش در حال انجام است.

انتهای پیام




امدادرسانی و اسکان ۲۶ هزار نفر در سیل کرمان/ توزیع ۳۰۰ تُن اقلام امدادی، زیستی و معیشتی

منبع: ایـسنا
? امدادرسانی و اسکان ۲۶ هزار نفر در سیل کرمان/ توزیع ۳۰۰ تُن اقلام امدادی، زیستی و معیشتی