امام جمعه سیرجان:کشور نیازمند بازسازی مدیریت انقلابی درهمه عرصه‌هاست

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان گفت: کشور نیازمند بازسازی مدیریتی انقلابی در همه عرصه‌هاست و باید تمامی ساختارهای فرهنگی و اقتصادی تحت تاثیر این مدیریت قرار گیرد. به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان افزود: قانون باید به نفع مردم باشد و توجه به مقوله […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان گفت: کشور نیازمند بازسازی مدیریتی انقلابی در همه عرصه‌هاست و باید تمامی ساختارهای فرهنگی و اقتصادی تحت تاثیر این مدیریت قرار گیرد.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان افزود: قانون باید به نفع مردم باشد و توجه به مقوله مهم عدالت در اولویت کار قرار گیرد.

وی گفت : بنا به تاکید مقام معظم رهبری بازسازی انقلابی عرصه‌های مدیریتی در تمام بخش‌ها و مبارزه با فساد و پیشروی به سمت تحقق عدالت، با بهره گیری از مدیران خوب و کارآمد محقق می شود.

حسینی افزود : یکی از مهمترین مسائلی که جوامع امروزی با آن مواجهند مساله اعتماد عمومی است و دولت نیز باید به دنبال جلب اعتماد عمومی مردم باشد ؛ مسئولان ما برای پیشرفت کشور و حتی تعاملات داخلی و بین‏‌المللی خود به چنین سرمایه‏ اجتماعی نیاز دارند، بنابراین برای جلب اعتماد عمومی باید گام‌های اساسی برداشته شود.

 حسینی در ادامه به موضوع مهم برجام و مذاکرات پیشنهادی پرداخت و گفت: اگر می خواهیم مذاکرات به نتیجه برسد باید تمرکزمان بر لغو همه تحریم ها باشد که در برجام پیش‌بینی شده واین موضع کاملاً منطقی است.

امام جمعه سیرجان افزود : برجامی که رفع تحریم‌ها در آن نباشد، اصلاً برای ما هیچ ارزشی ندارد که آمریکا برگردد یا برنگردد؛ به‌طور طبیعی اگر آمریکا می‌خواهد دوباره عضوی از برجام باشد، این عضویت باید با همه‌ تعهداتش باشد؛ یعنی وقتی عضویتش معنا پیدا می‌کند که به تعهداتش به‌عنوان یک عضو عمل کند.

وی همچنین به فرار ۶ نفر از فرماندهان و مبارزان اسیر فلسطینی عضو جنبش جهاد اسلامی و جنبش فتح از زندان رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت : این واقعه یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و کل نظام رژیم اشغالگر وارد کرد.




امام جمعه سیرجان:کشور نیازمند بازسازی مدیریت انقلابی درهمه عرصه‌هاست

منبع:ایرنـا
? امام جمعه سیرجان:کشور نیازمند بازسازی مدیریت انقلابی درهمه عرصه‌هاست