امام جمعه ریگان: کسانی که سپاه‌هراسی می‌کنند دشمن ایران هستند

کرمان – فت فتو- امام جمعه ریگان در شرق استان کرمان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: افرادی که سپاه هراسی می کنند درواقع دشمنی خود را با ایران اسلامی نشان می دهند. به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان افزود: سپاه […]

کرمان – فت فتو- امام جمعه ریگان در شرق استان کرمان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: افرادی که سپاه هراسی می کنند درواقع دشمنی خود را با ایران اسلامی نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام حبیب رضا زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان افزود: سپاه پاسداران را می توان پاسدار آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی با اشاره به خدمات رسانی سپاه در عرصه های مختلف از جمله کرونا و نیز کمک های مومنانه بیان کرد: همه مردم ایران اسلامی سپاهی و حامی سپاه هستند.

امام جمعه ریگان با اشاره به خدمات سپاه پاسدان در شهرستان ریگان تاکید کرد: سپاه در زمینه آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان فعالیت شبانه روزی داشته است.

رضا زاده افزود: همچنین در حوزه های عمرانی، بهداشت و زیرساخت های جاده خدمات ارزنده ای در مناطق محروم شهرستان توسط سپاه انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه ساخت مسکن محرومان و خانه عالم نیز سپاه در روستاهای محروم ریگان خدمات ارزنده ای انجام داده است.

شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه ریگان: کسانی که سپاه‌هراسی می‌کنند دشمن ایران هستند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه ریگان: کسانی که سپاه‌هراسی می‌کنند دشمن ایران هستند