امام جمعه جیرفت: آمریکا با لغو تحریم های مخالف با برجام به صحنه گفت و گو باز گردد

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: ایران با حرف، طرح و برنامه مشخص وارد این مذاکرات شده و آمریکا باید با لغو تحریم های مخالف با برجام به صحنه گفت و گو باز گردد. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت به مذاکرات برجام اشاره کرد و گفت: ایران با حرف، طرح و برنامه مشخص وارد این مذاکرات شده و آمریکا باید با لغو تحریم های مخالف با برجام به صحنه گفت و گو باز گردد.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: طرف مقابل بداند شرایط ایران هرگز به سال ۱۳۹۲ باز نخواهد گذشت زیرا نگاه ایران مقتدر معطوف به توان ملی و اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا نیز اظهار داشت: واکسیناسون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی وظیفه ای دینی، ملی و انسانی است.

وی تصریح کرد: مردم در تزریق واکسن کرونا کوتاهی نکنند زیرا این مهم اکنون وظیفه دینی ماست.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنانش به مشکل پل دوم هلیل رود اشاره کرد و گفت: مسئولان نسبت به ترمیم این پل اقدام کنند تا گره از مشکلات ترافیکی و تردد مردم این منطقه برطرف شود.

امام جمعه جیرفت به قرار گرفتن در آستانه سال جدید اشاره کرد و گفت: بازاریان رعایت انصاف را بیش از پیش داشته باشند و مسئولان نظارتی نیز فعالیت خود را در این ایام تقویت کنند.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار داشت: جهاد تبیین و ورایت دقیق حقایق کربلا توسط آن حضرت (س) موجب بقا و تداوم نهضت کربلا شد.

حجت الاسلام تارم همچنین به شهادت نماینده امام خمینی (ره) در سپاه و جمعی دیگر از خدمتگزاران به نظام اسلامی که هواپیمای آن ها در مسیر جبهه های دفاع مقدس مورد حمله دشمن قرار گرفت، اشاره کرد و گفت: آیت الله شهید محلاتی مورد اعتماد امام راحل و شخصیتی انقلابی و موثر در انقلاب اسلامی ایران بود. 

وی افزود: نامگذاری روز روحانیت و دفاع مقدس به این مناسبت مایه مباهات است زیرا روحانیت بواسطه جمعیت خود با تقدیم افزون بر چهار هزار شهید، بیش از تمام اقشار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: فقهای بزرگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند و نقش روحانیت در دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بوده و هست که جا دارد برای نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف و تخریب نقش روحانیت است، گفت: امروزه روحانیت با هدایت و راهنمایی جامعه به مسیر تعالی نقش مهمی در عرصه های انقلاب ایفا می کند.

وی ادامه داد: چهار هزار شهید روحانی گویای این است که روحانیت با عمل خود همواره در عرصه های دفاع از نظرم پیشگام بوده اند.




امام جمعه جیرفت: آمریکا با لغو تحریم های مخالف با برجام به صحنه گفت و گو باز گردد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: آمریکا با لغو تحریم های مخالف با برجام به صحنه گفت و گو باز گردد