امام جمعه جدید بخش جازموریان معرفی شد

آیین تودیع و معارفه ائمه جمعه بخش جازموریان با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان برگزار و حجت الاسلام صادقی به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت الاسلام سید محمد جعفری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان در آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه بخش جازموریان […]

آیین تودیع و معارفه ائمه جمعه بخش جازموریان با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان برگزار و حجت الاسلام صادقی به عنوان امام جمعه جدید معرفی شد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت الاسلام سید محمد جعفری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان در آئین تودیع و معارفه ائمه جمعه بخش جازموریان ضمن یادآوری اهمیت و برکات نمازجمعه، گفت: نماز جمعه مرکز وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان افزود: الحمدلله نماز جمعه در شهر زهکلوت و بخش جازموریان منشأ خیرات و برکات کثیری در حوزه فرهنگی، عمرانی و اجتماعی شده است.

اوگفت: از خدمات چهار ساله حجت الاسلام بامری تقدیر می‌کنم و حجت الاسلام صادقی به عنوان امام جمعه جدید جازموریان در نهاد نماز جمعه این بخش خدمت خواهد کرد.

حجت الاسلام جعفری در خاتمه، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این ایام و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

حجت الاسلام «حمید بامری»، در این آئین گفت: اکنون که به پایان ماموریت خود در این بخش رسیده ام، لازم می‌دانم از زحمات خالصانه و مجاهدانه همه عزیزان همراه، تقدیر و تشکر کرده و با همه قصور و تقصیر، از همه مردم خوب و صبور بخش جازموریان عفو و بخشش طلب کنم.

امام جمعه سابق زهکلوت افزود: انجام وظیفه در نظامی که میراث گرانسنگ دین، انقلاب و ولایتش، ثمره خون صد‌ها هزار شهید است، کاری بس خطیر و حساس است که هیچکس نمی‌تواند مدعی انجام این وظیفه به تمام و کمال باشد.

حجت الاسلام بامری خطاب به مردم جازموریان، ابراز کرد: طلب حلالیت از سوی این حقیر، یک سخن تشریفاتی و یک رسم اداری و دیپلماتیک نیست بلکه ما معتقدیم کوچکترین حق الناسی را نمی‌توان به قیامت واگذار کرده و در آنجا حل و فصل کرد بنابراین به صورت موکد از همه مردم و مسئولان طلب حلالیت و بخشش دارم.

انتهای پیام/ی




امام جمعه جدید بخش جازموریان معرفی شد

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? امام جمعه جدید بخش جازموریان معرفی شد