اقدام محیط زیستی کشاورز کرمانی؛ ایجاد آبخوری با ظروف بازیافتی برای پرندگان

کشاورز کرمانی در نخلستان خود با ظروف بازیافتی برای پرندگان آبخوری ایجاد کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، یک کشاورز ساکن شهرستان عنبرآباد کرمان در نخلستان خرمای خود که دارای سیستم آبیاری تحت فشار قطره‌ای است با تعبیه ظروف پلاستیکی و بازیافتی اقدام به ایجاد آبشخورهای کوچک کرده است. وی بیش از ۲۰ آبشخور […]


کشاورز کرمانی در نخلستان خود با ظروف بازیافتی برای پرندگان آبخوری ایجاد کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، یک کشاورز ساکن شهرستان عنبرآباد کرمان در نخلستان خرمای خود که دارای سیستم آبیاری تحت فشار قطره‌ای است با تعبیه ظروف پلاستیکی و بازیافتی اقدام به ایجاد آبشخورهای کوچک کرده است.

وی بیش از ۲۰ آبشخور جهت استفاده پرندگان در فصل خرماپزان منطقه عنبرآباد نصب کرده که در این گرمای طاقت‌فرسا آب آنها را تامین کند.

مرجان شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در این ارتباط گفت: باغات این کشاورز مسئولیت‌پذیر و حامی محیط زیست تبدیل به مکان امنی برای پرندگانی چون گونه اندمیک و زیست بوم مرغ جیرفتی و سایر پرندگان شده است.

وی با تشکر و قدردانی ازاین کشاورز دوستدار محیط زیست، از کشاورزان و باغداران خواست، در این فصل تابستان و گرمای زیاد توجه ویژه‌ای به حیات وحش و حفظ محیط زیست داشته باشند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





اقدام محیط زیستی کشاورز کرمانی؛ ایجاد آبخوری با ظروف بازیافتی برای پرندگان

منبع:فــارس
? اقدام محیط زیستی کشاورز کرمانی؛ ایجاد آبخوری با ظروف بازیافتی برای پرندگان