افزایش وام کارفرمایی کمیته امداد از سوی بانک مرکزی بررسی می شود

فت فتو/کرمان وزیر امور اقتصادی و دارایی از بررسی افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه کارفرمایی کمیته امداد از سوی بانک مرکزی خبر داد. سیداحسان خاندوزی، در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و کارفرمایی کمیته امداد در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد از بررسی افزایش سرانه […]

فت فتو/کرمان وزیر امور اقتصادی و دارایی از بررسی افزایش تسهیلات قرض‌الحسنه کارفرمایی کمیته امداد از سوی بانک مرکزی خبر داد.

سیداحسان خاندوزی، در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و کارفرمایی کمیته امداد در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد از بررسی افزایش سرانه وام کارفرمایی کمیته امداد خبر داد.

وی گفت: موضوع افزایش وام کارفرمایی باهدف تشویق کارفرمایان به استخدام مددجویان، در جلسات آتی با بانک مرکزی موردبررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کرمان، ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این دیدار خواستار افزایش سرانه وام کارفرمایی و هم‌چنین افزایش مجوز اشتغال بیشتری از مددجویان و فرزندان آن‌ها در قالب طرح‌های کارفرمایی شد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش تسهیلات در قالب طرح‌های کارفرمایی، موجب ایجاد انگیزه بیشتر در کارفرمایان برای جذب و اشتغال مددجویان و فرزندان آن‌ها می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان اظهار کرد: ۹۲۵ نفر از مددجویان استان کرمان و فرزندان آن‌ها سال گذشته در قالب طرح‌های کارفرمایی و با پرداخت بسته‌های تشویقی ازجمله تسهیلات قرض‌الحسنه و پرداخت حق بیمه سهم کارفرما توسط این نهاد، مشغول به کار شدند.

انتهای پیام




افزایش وام کارفرمایی کمیته امداد از سوی بانک مرکزی بررسی می شود

منبع: ایـسنا
? افزایش وام کارفرمایی کمیته امداد از سوی بانک مرکزی بررسی می شود