افزایش سرانه ورزش در محلات شهر رفسنجان را دنبال می کنیم

فت فتو/کرمان شهردار رفسنجان از مطالعات و سرمایه گذاری بر روی ورزش در بُعد محله محوری خبر داد و گفت: با تحقیق و بررسی در محله های شهر، سرانه ورزش را با ایجاد بستر ورزش های مختلف در پارک ها، فضای سبز و بوستان ها افزایش خواهیم داد. “مجید کهنوجی” شامگاه ۲۷ مهرماه در مراسم […]

فت فتو/کرمان شهردار رفسنجان از مطالعات و سرمایه گذاری بر روی ورزش در بُعد محله محوری خبر داد و گفت: با تحقیق و بررسی در محله های شهر، سرانه ورزش را با ایجاد بستر ورزش های مختلف در پارک ها، فضای سبز و بوستان ها افزایش خواهیم داد.

“مجید کهنوجی” شامگاه ۲۷ مهرماه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ورزشی شهرستان رفسنجان با تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در شهرداری دنبال می کنیم بحث محله محوری است و در این بحث اگر سرانه ورزشی دیده نشده باشد روی آن سرمایه گذاری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر اداره ورزش در هر محله ای تحقیق کرده و بگوید که امکانات ورزشی نیاز دارد شهرداری ورود کرده و برای آن طراحی انجام می دهد، ادامه داد: در حال بررسی هستیم که از لحاظ قانونی بتوانیم باشگاه شهرداری را راه‌اندازی کنیم و اگر بتوانیم بودجه را هم مصوبه از شورا بگیریم، مانند شهرستان‌های دیگر کمک ورزشکارانی که در جامعه دیده نمی‌شوند، باشیم.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: از هیچ کوششی برای ارتقاء ورزش شهرستان دریغ نخواهیم کرد و تا جایی که امکان دارد برای بهبود شرایط ورزشی شهرستان همه امکانات را بسیج می کنیم.

“مجید فصیحی هرندی” افزود: برای اینکه ورزش شهرستان به صورت حرفه ای و همگانی پیش برود همه باید در تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: از باشگاه ورزشی فرهنگی مس که یک جایگاه قدرتمند است، حمایت می کنیم تا در صدر ورزش هایی که می تواند قرار گیرد و انگیزه و بهانه ای برای توسعه ورزش های خانوادگی و همگانی و حرفه ای باشد.

فصیحی هرندی با بیان اینکه ما بهترین ورزشکاران رتبه آور جهانی و ملی و با اراده و با همت بلند را در شهرستان داریم، تصریح کرد: از باشگاه ورزشی مس رفسنجان خواستیم از همه هیئت ها برنامه بخواهند و بر اساس این برنامه ها آنها را حمایت و برای ارتقاء آن ها بودجه قرار دهند و در آخر آن هیئت ها را ارزیابی کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه دستاوردهای ورزشی رفسنجان با حضور ۴۲ هیأت ورزشی شهرستان به‌مدت پنج شب ادامه دارد.

به گفته “علی رویگر” المپیاد ورزشی طلای سبز رفسنجان نیز با یاد و خاطره شهید سلیمانی در ۷۴ رشته ورزشی برای آقایان و ۶۴ رشته برای خانم‌ها برگزار می شود.




افزایش سرانه ورزش در محلات شهر رفسنجان را دنبال می کنیم

منبع:ایـسنا
? افزایش سرانه ورزش در محلات شهر رفسنجان را دنبال می کنیم