افزایش ده درصدی مریض های کرونایی در استان کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مریض های سرپایی نسبت به هفته قبل حدود ۱۰ درصد بیشتر شده است. به گزارش فت فتو؛حمیدرضا رشیدی نژاد درستاغد کرونای استان گفت: زنگ خطر برای همه ما به صدا در آمده و مثبت شدن تست های تشخیصی کرونا ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است. وی افزود: انتطار […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: مریض های سرپایی نسبت به هفته قبل حدود ۱۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش فت فتو؛حمیدرضا رشیدی نژاد درستاغد کرونای استان گفت: زنگ خطر برای همه ما به صدا در آمده و مثبت شدن تست های تشخیصی کرونا ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: انتطار شعله ور شدن اُمیکرون در آینده ای نه چندان دور را داشته باشید وروند اوج گیری بیماری اُمیکرون در سطح دنیا یک دفعه ای و آسانسوری است به طوری که با شیب کمی شروع می شود و ناگهان افزایش پیدا می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: در حال حاضر از جمعیت گروه هدف ۱۸ درصد آنها نوبت سوم، ۸۴ درصد دز اول و ۷۵ درصد نوبت دوم واکسن کرونا تزریق کرده اند و به لحاظ آماری دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و رفسنجان بیشترین تزریق واکسن داشته اند.

وی درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: مدارسی که تراکم دانش آموزان آنها زیاد است، کلاس های آموزشی را دو شیفت کنید و از ورود معلم و دانش آموز بیمار با کوچکترین علائم جلوگیری شود و فاصله اجتماعی را در کلاس‌های درس رعایت کنید و تهویه کلاس ها را درست کنید و این موضوعات با خلاقیت مدیریت کنید.




افزایش ده درصدی مریض های کرونایی در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? افزایش ده درصدی مریض های کرونایی در استان کرمان