افت فشار و قطعی آب، ساکنان گلباف را کلافه کرد

افت فشار و قطعی آب ساکنان گلباف، اهالی این منطقه را با مشکل مواجه کرده است. به گزارش راه ارمان یکی از اهالی گلباف گفت: فشار آب از ابتدای شهر خوب و وقتی به انتهای شهر میرسد فشار آب کمتر است.   یکی دیگر از اهالی در این باره افزود: برای تامین آب در ساعاتی از روز […]

افت فشار و قطعی آب ساکنان گلباف، اهالی این منطقه را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش راه ارمان یکی از اهالی گلباف گفت: فشار آب از ابتدای شهر خوب و وقتی به انتهای شهر میرسد فشار آب کمتر است.  

یکی دیگر از اهالی در این باره افزود: برای تامین آب در ساعاتی از روز با مشکل مواجهیم و مجبوریم برای تامین نیاز خود از سایر نقاط شهر با دبه آب خود مورد نیاز را تامین کنیم.

میرتاج الدینی رئیس اداره آب گلباف درگفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و ماندگاری آن در چند روز اخیر با افت فشار آب در شهر گلباف مواجه شده ایم.

وی افزود: انشعابات غیرمجاز علاوه بر ایجاد مصرف بی رویه و تاثیر فراوان در کم آبی، احتمال بروز مشکلات بهداشتی در آب آشامیدنی مردم را نیز دارد.

میرتاج الدینی بیان کرد: به رغم توصیه‌های فراوانی که برای مصرف بهینه آب در این ایام می‌شود،متاسفانه برخی از شهروندان در آبیاری سبزیجات و صیفی جات از آب شرب استفاده می کنند که منطقی نیست و مشکلات فراوانی را در تامین آب شرب ایجاد میکند.

وی عنوان کرد: با توجه به دستور ریاست حوزه قضایی گلباف به تمام ارگان ها از جمله نیروی انتظامی در زمینه همکاری با اداره آب و فاضلاب، از شهروندان در خواست کرد علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب در صورت مشاهده انشعاب غیر مجاز، با شماره ۲۲۰۰ تماس بگیرند، تا از طریق مرجع قضایی با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ تاج الدینی
 




افت فشار و قطعی آب، ساکنان گلباف را کلافه کرد

منبع:آرمـان
? افت فشار و قطعی آب، ساکنان گلباف را کلافه کرد