افتخار به خدمت به ایران اسلامی در لباس علم/ ساخت پهپاد و ثبت سلاح ابداعی با مجوز مراکز نظامی

مرتضی عباسلو گفت: آخرین اختراع من یک سلاح اختراعی است که تحت نظر یکی از مراکز نظامی مجوز ثبت اختراع را گرفته است. مرتضی عباسلو برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و عضو بنیاد ملی نخبگان کشور در گفتگو با فت فتو گفت:من از نوجوانی ایده های جدید و زیادی  که مناسب ثبت اختراع و تولید بودند را […]

مرتضی عباسلو گفت: آخرین اختراع من یک سلاح اختراعی است که تحت نظر یکی از مراکز نظامی مجوز ثبت اختراع را گرفته است.

مرتضی عباسلو برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و عضو بنیاد ملی نخبگان کشور در گفتگو با فت فتو گفت:من از نوجوانی ایده های جدید و زیادی  که مناسب ثبت اختراع و تولید بودند را در ذهنم می پروراندم.

وی تاکید کرد: یکی از اختراعاتم با عنوان محافظ کانکتور دستگاه های جوشکاری  شناخته شده است، این دستگاه از خوردگی کانکتورهای دستگاه های جوشکاری جلوگیری می کند و در مالکیت های صنعتی ثبت شده است.

برگزیده جشنواره جوان خوارزمی تاکید کرد: اختراع دیگرم ساخت تردمیل چندکاره ای است که به صورت عمودی نیز کار می کرد و در جشنواره خوارزمی رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

وی گفت: ساخت تفنگ بدون لگد از سری اختراعاتی است که در صنعت دفاعی عملکرد قابل توجهی به خود اختصاص داده است.

نخبه جوان ادامه داد: آخرین اختراع من یک سلاح ابداعی است که تحت نظر  یکی از مراکز نظامی مجوز ثبت اختراع را گرفته است.

عباسلو تصریح کرد: در حال حاضر سرپرست گروه تحقیقاتی طاهر هستم این گروه با ساخت پهپادهای حرفه ای و ساخت دستگاه های صنعتی به مسیر پژوهشی خود در مسیر خود کفایی اقتصادی پیش می رود.

مخترع جوان  بیان کرد: طی پروژه دانشگاهی بنده به سرپرستی گروه پهپادی طاهر در دانشگاه  انتخاب شدم که این همکاری باعث ساخت و تولید پهپاد های حرفه ای شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از نقاط قوت من در این سال ها این بوده که مثل خیلی از نخبه ها کت و شلوار شیک نمی پوشم و در خیلی از سمینارهای بی خودی شرکت نمی کنم و در بیشتر مواقع با لباس کار مشغول توسعه اختراعاتم هستم.

انتهای پیام/طه




افتخار به خدمت به ایران اسلامی در لباس علم/ ساخت پهپاد و ثبت سلاح ابداعی با مجوز مراکز نظامی

منبع:آرمـان
? افتخار به خدمت به ایران اسلامی در لباس علم/ ساخت پهپاد و ثبت سلاح ابداعی با مجوز مراکز نظامی