افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۱۴ روستا در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان، آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۱۴ روستا امروز ۱۶ اسفندماه و همزمان با روز جانباز، با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، فرمانده سپاه ثارالله کرمان و واقف حاج اکبر ابراهیمی در شهرستان رابر برگزار شد.  سردار سیدضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی […]

به گزارش فت فتو از کرمان، آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۱۴ روستا امروز ۱۶ اسفندماه و همزمان با روز جانباز، با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، فرمانده سپاه ثارالله کرمان و واقف حاج اکبر ابراهیمی در شهرستان رابر برگزار شد. 

سردار سیدضیاءالدین حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ماموریت اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از نظام و امنیت پایدار است، گفت: در کنار این ماموریت، سپاه بحث محرومیت‌زدایی و مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم دوستی در سراسر کشور با اولویت نقاط مرزی، صعب‌العبور و حساس کشور را در دستور کار خود دارد و به دنبال جبران عقب‌ماندگی‌ها است.

سردار حزنی با بیان اینکه امروز برای حل مشکل عقب‌ماندگی آب، در این شهرستان هستیم، گفت: ما آمار و ارقام ارائه نمی‌دهیم، آمار و ارقام ما زمانی درست است که مردم از ما راضی باشند و شایستگی ما وقتی است که مردم از ما رضایت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در استان کرمان اقدامات خوبی انجام شده اما هنوز خیلی فاصله است، باید اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۱ انجام شود و مشکل آب، اشتغال، اعتیاد و ازدواج آسان در استان حل و پروژه‌های زود بازده انجام شود و ما وظیفه داریم از طرح‌هایی که مردم را خوشحال کند حمایت کنیم.

حاج اکبر ابراهیمی، واقف پروژه‌های آبرسانی نیز در این مراسم با بیان اینکه جان و مال ما امانت است و امانت را باید ادا کرد، گفت: این حرف و شعار نیست؛ بارها گفته‌ام یک دقیقه دنیای فانی را به صدها هزار سال نمی‌فروشم.

وی تصریح کرد: از مشقت مردم در تهیه آب خجالت می‌کشم و از خداوند می‌خواهم به من امان بدهد که تا امانت را ادا کنم و تا عمر دارم شب و روز را با عجله برای این مردم می‌گذارم که از آنان خجالت نکشم.

ابراهیمی با بیان اینکه هر تعداد قرارداد پروژه که پیشنهاد بدهند را می‌پذیرم با این شرط که پروژه‌های قبلی تمام شده باشد، گفت: تعداد ۱۱۴ پروژه آب‌رسانی جدید را قبول کردیم که در صورت اتمام آن‌ها پروژه‌‌های بعدی را قبول می‌کنم.

وی بیان کرد: ما باید به خودمان تذکر بدهیم که حاج قاسم عاشق شهادت بود، او از ثروت دنیا چیزی نداشت اما افتخار و عزت کشور بود و من شبانه‌روز از خدا می‌خواهم مرا به خودم وانگذارد و به من امان دهد تا امانات را ادا کنم و انشاالله با دعای مردم روزیِ من شهادت بشود.

سرهنگ جواد جلالی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان نیز در این آئین با بیان اینکه در یک سال گذشته پروژه‌های متعددی در موضوعات مختلف در حوزه سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه آبرسانی مرد میدان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این پروژه‌ها در زمینه اشتغال، آبرسانی آب شرب و کشاورزی، احداث و تکمیل مدارس، مساجد و خانه‌های عالم، پروژه‌های محرومیت‌زدایی، سازندگی وغیره انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان تصریح کرد: مجموعه پروژه‌های انجام شده در حوزه محرومیت‌زدایی که توسط بسیج سازندگی و ظرفیت خیرین، سپاه و بسیج انجام شده یک‌هزار و ۷۶۴ پروژه به ارزش ۸۳۴ هزار و ۱۴۱ میلیون ریال است.

 

 

 

انتهای پیام




افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۱۴ روستا در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? افتتاح پروژه‌های آبرسانی به ۱۴ روستا در کرمان