افتتاح مرکز طب پیشگیری وارتقا سلامت مجموعه رعد کرمان

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان مرکز آموزشی حمایتی رعد کرمان با افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت در این مجموعه برگ زرین و افتخار دیگری را برای خود و استان کرمان به ارمغان آورد. علی رضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در آیین افتتاح این مرکز که با حضور […]

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان مرکز آموزشی حمایتی رعد کرمان با افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت در این مجموعه برگ زرین و افتخار دیگری را برای خود و استان کرمان به ارمغان آورد.

علی رضا وحید زاده سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان در آیین افتتاح این مرکز که با حضور جمع کثیری از خیرین و مسئولین استانی انجام شد در سخنان کوتاهی با اشاره به اهمیت و ویژگی همکاری وهمراهی خیرین وتشکلهای مردم نهاد فعال در حوزه های خدمات متنوع تخصصی با دستگاههای اجرایی گفت : زمینه سازی وتسهیل گری در شکل گیری و شروع به کار مراکزی همچون رعد از افتخارات و خدمات ارزنده بهزیستی است چرا که حضور وفعالیت خیرین نیک اندیشی همچون پروفسور کریمی نژاد در هرکجا سرمنشا خیر وبرکات فراوانی خواهد بود که نمونه آن را به عینه مشاهده می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ورود صاحب نظران وصاحبان ایده ونظر به عرصه همکاری با نهادهای حمایتی وتخصصی همچون بهزیستی اشاره کرد وافزود: طرح ایده ها ونظرات نو در کنار تجربیات کارشناسان بهزیستی زمینه رشد وشکوفایی جامعه هدف را به خوبی فراهم خواهد آورد وبستری را فراهم میآورد تا با تجمیع امکانات وتوان اجرایی دستگاههای دولتی وتشکلهای مردم نهاد شاهد رشد وشکوفایی توانمندیها واستعدادهای شگفت آور در بین جامعه هدف واز سوی دیگر حرکت به سمت وسوی گسترش فرهنگ پیشگیری و هدر رفت امکانات در سطح جامعه باشیم.
در ادامه این مراسم پس از توضیحات مسئولین مرکز رعد در خصوص فعالیتهای متعدد این مجموعه حضار شاهد اجرای برنامه های متنوع هنری توسط هنرمندان مطرح کرمانی بودند.

گفتنی است مرکز تازه تاسیس فوق تحت عنوان مرکز طب پیشگیری و ارتقاء سلامت در محیطی به وسعت تقریبی ۵۰۰ متر وبا هدف ارائه مشاوره ژنتیک قبل از ازدواج، بعد از ازدواج و حین بارداری ، مشاوره های روانشناسی و مامایی وگسترش فرهنگ پیشگیری به همت پروفسور کریمی نژاد پدر علم ژنتیک ایران تجهیز وراه اندازی گردید.




افتتاح مرکز طب پیشگیری وارتقا سلامت مجموعه رعد کرمان

منبع:یـزدان کـرمان
? افتتاح مرکز طب پیشگیری وارتقا سلامت مجموعه رعد کرمان